BREITLING: Καμπάνια στις Digital οθόνες της Politis Out Of Home
Η καμπάνια παρουσιάζει το μοντέλο «Navitimer» με το Γ. Αντετοκούνμπο, ως το νεότερο Squad Member της ελβετικής εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια παρουσιάζει το μοντέλο «Navitimer» με το Γ. Αντετοκούνμπο, ως το νεότερο Squad Member της ελβετικής εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συλλεκτικό ρολόι έρχεται να προστεθεί στην αγαπημένη συλλογή Superocean Heritage για να κλέψει τις εντυπώσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τον ΕΟΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια #PublicHome φέρει την υπογραφή της 4 Wise Monkeys
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ"Τρέχει" ήδη στην τηλεόραση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βασική επικοινωνία θα τρέξει στην τηλεόραση, με τη μορφή τηλεοπτικής πλατφόρμας με 3D προσέγγιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρωτοβουλία υποστήριξε και η γνωστή Ολυμπιονίκης Κλέλια Πανταζή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της ενέργειας ήταν η επικοινωνία των νέων Histoplastin Red, Light & Ultra Light Texture στο νεανικό κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ιστορία για το πως μια μπύρα που γίνεται συνεχώς καλύτερη, ταυτόχρονα μπορεί να κάνει και τον κόσμο σου καλύτερο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο creative ανέλαβε η Tomorrow, την σκηνοθεσία η KIMINO και την παραγωγή η WCA Productions
Τηλεοπτικό σποτ, ραδιοφωνικά jingles και video content για YouTube & Tik-Tok από τη διαφημιστική εταιρία Think Plus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory