Charlie Puth - Jackson Tisi: Εγκαινιάζουν την καμπάνια Life’s Good για το 2021
Η LG καλεί νέους μουσικούς και δημιουργούς να εκφράσουν το δικό τους μήνυμα για την καμπάνια “Life’s Good”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LG καλεί νέους μουσικούς και δημιουργούς να εκφράσουν το δικό τους μήνυμα για την καμπάνια “Life’s Good”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ καταξιωμένος σκηνοθέτης Cary Joji Fukunaga σκηνοθετεί τη νέα διαφήμιση “Heat by PERRIER με «φόντο» την Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMια «χαριτωμένη» καμπάνια για ένα σοβαρό ζήτημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα 360ο επικοινωνία με αναφορά στο Euro 2004.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια τρέχει σε όλα τα μέσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια περίοδο που λέγονται πολλά -και αόριστα- για τις εξελίξεις στο ενεργειακό τοπίο, η nrg επιλέγει να διαφωτίσει τον καταναλωτή, μιλώντας με απλότητα για τη σύγχρονη λογική στην ενέργεια, μέσα από τη νέα διαφημιστική της εκστρατεία που υπογράφει η Frank and Fame.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον σχεδιασμό νέας σειράς έτοιμων γευμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα είναι η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Στραγγιστού ΟΛΥΜΠΟΣ, από την McVictor&Hamilton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πέτρος Τρουλλινός, Head of Marketing Operations της Kaizen Gaming, και ο Νάσος Απολλωνάτος, Creative Director της Another Circus, µίλησαν για την πρωτότυπη νέα καµπάνια Stoiximan εν όψει Euro
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κορύφωση της φετινής καμπάνιας με τα Campari Masterclasses συγκέντρωσε περισσότερες από 1.000 δηλώσεις συμμετοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το νέο προσωπικό δάνειο Fast Loan.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«full of Purpose and Sustainability» με τον Τάσο Αρνιακό και την Χριστίνα Σούζη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory