Wunderman Thompson-ΑΒ Βασιλόπουλος: Μια καµπάνια επίκαιρη και διαχρονική µαζί
Οι άνθρωποι των δύο εταιρειών μίλησαν στο adbusiness για τη νέα καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι των δύο εταιρειών μίλησαν στο adbusiness για τη νέα καμπάνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «πάω Τράπεζα» αλλάζει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια “τρέχει” στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλεοπτικό σποτ που αξιοποιεί στο έπακρο το look & feel του TikTok και τα transition trends που έχει δημιουργήσει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ομάδα Marketing & Communications της Wind, σε συνεργασία με τη δημιουργική ομάδα της The Newtons Laboratory, συνεχίζoυν το σερί των επιτυχημένων επικοινωνιακών ενεργειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ28.000 απευθείας κρατήσεις το αποτέλεσμα της ψηφιακής καμπάνιας 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜας «προσκαλούν στην πιο μεγάλη γιορτή του Αιγαίου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα γυρίσματα έλαβαν χώρα λίγο πιο έξω από την Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ηλικιωμένη γυναίκα διηγείται την ιστορία πίσω από την βέρα της και το πώς αυτή έχει πλέον μετατραπεί σε ένδειξη σοβαρής απώλειας βάρους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαροχή 10 υποτροφιών για την επαγγελματική ενδυνάμωση γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MAGIQ DOORZ συνεχίζει δυναμικά την πολύχρονη συνεργασία της με τον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ και δημιουργεί μία ραδιοφωνική καμπάνια για το LYSIS, που τρέχει σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και μεγάλους σταθμούς της υπόλοιπης Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα προγράμματα COSMOTE Business και τη νέα υπηρεσία Internet Backup.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory