To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι νέες καμπάνιες της WIND HELLAS είναι γεμάτες Unlimited δημιουργικότητα... γιατί μπορούν!

Οι νέες καμπάνιες της WIND HELLAS είναι γεμάτες Unlimited δημιουργικότητα... γιατί μπορούν!
H ομάδα Marketing & Communications της Wind, σε συνεργασία με τη δημιουργική ομάδα της The Newtons Laboratory, συνεχίζoυν το σερί των επιτυχημένων επικοινωνιακών ενεργειών

Mετά την καμπάνια Wind One Fiber, η ομάδα Marketing & Communications της Wind, σε συνεργασία με τη δημιουργική ομάδα της The Newtons Laboratory, συνεχίζoυν το σερί των επιτυχημένων επικοινωνιακών ενεργειών με ακόμη δύο στοχευμένες καμπάνιες που αυτήν τη φορά αφορούν στα προϊόντα F2G και Wind One Unlimited. Οι δύο καμπάνιες, οι οποίες μέχρι πρόσφατα ήταν στον «αέρα», φαίνεται να ενίσχυσαν σημαντικά τόσο το awareness όσο και το θετικό perception του κόσμου για το brand και τα προϊόντα του.

F2G Campaign: Τώρα, μπορείς να κάνεις τα πάντα!

H Wind, έχοντας ως στόχο την ανανέωση του brand F2G, επέστρεψε στους δέκτες μας με μια δυναμική καμπάνια, η οποία δήλωσε το «παρών» με δύο νέα πακέτα ομιλίας και data αλλά και την εύκολη διαδικασία του Digital Onboarding στο F2G.


Στις τέσσερις ταινίες της καμπάνιας, παρακολουθούμε πέντε πρωταγωνιστές που δεν παίρνουν τα μάτια τους από το κινητό κι έναν περίεργο παρουσιαστή που ψάχνει να μάθει «πώς» και «γιατί» συμβαίνει αυτό. Η απάντηση σε κάθε περίπτωση είναι μία: «Γιατί μπορώ».


Η φράση αυτή κατέχει κυρίαρχο ρόλο στην επικοινωνία (γίνεται το statement) και αναδεικνύει αφενός το πλεονέκτημα του να ανήκεις στον κόσμο του F2G, αφετέρου τις δυνατότητες που δίνονται σε κάθε συνδρομητή.



Στις ταινίες με τους τίτλους «Αμάξι», «
Gaming room» και «Πισίνα», άλλωστε, γίνεται ξεκάθαρο πως με τόσα data και ομιλία που προσφέρει, έως 10GB ή 2.000’ προς όλους, όλοι μπορούν να είναι με τις ώρες στο κινητό τους και να κάνουν ό,τι θέλουν. Παράλληλα, η πρωταγωνίστρια στην ταινία με τον τίτλο «Gallery» εξηγεί πως όπου κι αν είσαι, είναι πολύ εύκολο να μπεις στον κόσμο του F2G. Γιατί μπορείς να το κάνεις online!


Το κύριο μήνυμα της επικοινωνίας αποδεικνύει πόσο αποτελεσματικό είναι για την προσέγγιση του κοινού-στόχος, που δεν είναι άλλο από τις ηλικίες των 18-34, να επιλέγονται απλές και καθημερινές εκφράσεις που χρησιμοποιούμε όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας, αποφεύγοντας το εξεζητημένο λεξιλόγιο της Generation Z.  Έτσι, το κοινό μπόρεσε να ταυτιστεί με το brand και να δει τον εαυτό του μέσα σε αυτό.


Στόχος της επικοινωνίας ήταν αφενός να ενισχύσει το brand awareness κι αφετέρου να προτρέψει το κοινό να επιλέξει στο F2G, πράγμα που επετεύχθη μέσω της επικοινωνίας των μοναδικών προνομίων:

  Του Digital Onboarding, δηλαδή της δυνατότητας παραγγελίας SIM card F2G μέσω του f2g.gr, καθώς και της ψηφιακής της ενεργοποίησης,

  Και των δύο νέων πακέτων του myF2G App, τα οποία προσφέρουν έως 10GB ή 2000’ προς όλους, χωρίς περιορισμούς στη χρήση.


Το επικοινωνιακό πλάνο εκτός από τηλεόραση, περιλαμβάνει ραδιόφωνο, advertorial και online παρουσίαση με θεματικά display banners, Social Media & YouTube campaign. Επιπλέον, η καμπάνια στηρίχθηκε από owned media, όπως το f2g.gr, από CRM ενέργειες, καθώς και από επικοινωνία εντός των καταστημάτων.


WIND ONE UNLIMITED CAMPAIGN

Wind One Unlimited. Από το όνομα και μόνο καταλαβαίνεις ότι αυτό το προϊόν σού προσφέρει κάτι απεριόριστο. Ναι, αλλά ποιο είναι αυτό; Η επικοινωνία δεν είναι μονοσήμαντη στις μέρες μας. Είναι κινητό, data, σταθερό, SMS, internet, τηλεόραση κτλ. Μπορεί ένα όνομα να σου δώσει να καταλάβεις ότι μέσα από ένα πρόγραμμα έχεις όλα τα παραπάνω και μάλιστα σε έναν σταθερό λογαριασμό; Ναι, αν η διαφήμιση επικεντρωθεί στο όνομα, παρουσιάζοντας όμως ταυτόχρονα όλα τα use cases. Τότε μπορείς να περάσεις όλα όσα θες, μιλώντας συνεχώς για το Unlimited μεν, αλλά και για όλα αυτά που προσφέρει. Γιατί σημασία δεν έχει, όπως λέμε και στο tag line της επικοινωνίας μας, να μάθει ο καταναλωτής μόνο πώς το λέμε… αλλά και όλα αυτά που προσφέρει.

Η καμπάνια, η οποία είναι «στον αέρα» από στις 08/05, είχε ως στόχο να επικοινωνήσει το νέο συνδυαστικό πρόγραμμα της Wind, το Wind One Unlimited, το οποίο πέρα από τα βασικά οφέλη του Wind One στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, προσφέρει και απεριόριστα GB, απεριόριστα λεπτά ομιλίας προς όλους από κινητό και σταθερό, απεριόριστα SMS, και φυσικά συνδυάζεται με τις ταχύτητες Fiber έως 100MBPS.

Το πρόγραμμα λανσαρίστηκε επικοινωνιακά σε 360ο επίπεδο, με την καμπάνια να περιλαμβάνει: ένα main TVC με 7 cut versions, 1 extended version για το YouTube, ραδιοφωνικά σποτ, display banners στα οποία έγινε χρήση και rich media, SoMe, print και outdoor καμπάνια και, φυσικά, συμπληρωματική επικοινωνία σε owned channels, όπως στο wind.gr, στα καταστήματα Wind, σε CRM campaigns και press releases.

Η νέα αυτή επικοινωνία, πέραν της διατήρησης και ενίσχυσης του σημαντικού αντίκτυπου της πρώτης καμπάνιας του Wind One για τις ταχύτητες Fiber, καθώς του awareness γύρω από το νέο πρόγραμμα, σ’ ένα δεύτερο επίπεδο στόχευε στην ανάταση του brand image της Wind, καθώς και στη συνολική βελτίωση του perception για το brand.

To επικοινωνιακό όχημα της καμπάνιας ήταν οι «Άπειρες» λέξεις με τις οποίες μπορεί κάποιος να περιγράψει το «Απεριόριστο» πρόγραμμα Wind One Unlimited. Μέσω του πλουραλισμού των λέξεων ο θεατής αντιλαμβάνεται πλήρως την αφθονία των benefits που προσφέρει το συγκεκριμένο πρόγραμμα, και κατ’ επέκταση ιντριγκάρεται να μάθει περισσότερα γι’ αυτό.

WIND BRAND TEAM

H Brand Team της Wind και η ομάδα της The NewtonsLaboratory, για μία ακόμα φορά, μέσα από τις νέες επικοινωνίες ανταποκρίθηκαν στις σημαντικές προκλήσεις της δύσκολης και πολύ απαιτητικής επικοινωνιακής περιόδου που διανύουμε.

Μέσα στον παλμό της εποχής, και οι δύο καμπάνιες κατάφεραν να αναδείξουν τη δυναμική της Wind, και με το μονοσήμαντο μήνυμά τους να κερδίσουν τις εντυπώσεις και την εκτίμηση του κοινού, σε ένα επικοινωνιακό περιβάλλον με έντονο clutter. 

Ο σχεδιασμός και η μελέτη έγιναν με κύριο γνώμονα αυτό που ονομάζουμε «moment of truth» του σημερινού καταναλωτή και με στόχο οι καμπάνιες να είναι relevant όχι μόνο με το προϊόν, αλλά και το brand συνολικά.

Σε κάθε επικοινωνία της Wind, το πάθος και η δημιουργικότητα των ομάδων είναι εμφανή και αποτελούν κύρια συστατικά στην επιτυχία της επικοινωνιακής στρατηγικής.

Νιώθουμε όλοι περήφανοι τόσο για την εταιρεία όσο και για τα προϊόντα της και μέσα από κάθε μας επικοινωνία θέλουμε να μεταδώσουμε αυτό το συναίσθημα τόσο στους πελάτες που εμπιστεύονται ήδη τη Wind, όσο και σε αυτούς που την εξετάζουν ως τον επόμενο τηλεπικοινωνιακό τους πάροχο.

TAGS: Wind