To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Beats: Μεταφέρει in-house κομμάτι του δημιουργικού

Beats: Μεταφέρει in-house κομμάτι του δημιουργικού
Η Beats Electronics, η μάρκα προϊόντων ήχου που εξαγοράστηκε από την Apple το 2014 αντί 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, προχωρά σε περισσότερες αλλαγές στο παγκόσμιο διαφημιστικό της ρόστερ.

Σύμφωνα με πηγές, η εταιρεία σκοπεύει να φέρει περισσότερη δημιουργική δουλειά in-house. Η Anomaly ήταν η βασική παγκόσμια δημιουργική συνεργάτιδα της Beats, λανσάροντας σειρά διαφημίσεων με πρωταγωνιστές celebrities, όπως οι Pharrell, Nicki Minaj, Tom Brady και LeBron James.

Μάλιστα, η εταιρεία του ομίλου MDC Partners, που κέρδισε τον λογαριασμό της Beats το 2016, προσφέρθηκε να συνεχίσει με λιγότερα καθήκοντα τη συγκεκριμένη συνεργασία. Από εκεί και πέρα, στο ρόστερ διατηρούνται οι AKQA, Hustle (τμήμα της R/GA) και η in-house ομάδα της audio εταιρείας.

Στο μεταξύ, η Beats δεν φέρεται να έχει ξεκινήσει αναθεώρηση για την αναζήτηση νέας συνεργάτιδας, ενώ δεν έχει ξεκαθαρίσει η ποσότητα της δουλειάς που θέλει να μετακινήσει in-house.

Τέλος, σύμφωνα με την Kantar Media, η Βeats ξόδεψε 82 εκατ. δολάρια για μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2014 και 30 εκατ. το 2016.
TAGS: Beats by Dre