To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Burger King: Νέα καμπάνια με ζωντανή ψηφοφορία

Burger King: Νέα καμπάνια με ζωντανή ψηφοφορία
Η εταιρεία Burger King σε μία προσπάθεια να προσεγγίσει περισσότερους Γάλλους λάτρεις της fast food διατροφής λάνσαρε το Democratic Burger (Δημοκρατικό Burger). Ένα burger κόστους 2 ευρώ, το οποίο επιλέχθηκε ύστερα από ψηφοφορία του κοινού μέσα από 8 best sellers. Το προϊόν θα προβληθεί σε μία νέα καμπάνια, δημιουργία της Buzzman, σε μία προσπάθεια να δοθεί έμφαση στην πολιτική αναταραχή στην Ευρώπη.

Η δημοφιλής καμπάνια θα φέρει το εν λόγω burger «αντιμέτωπο» με τα Big King, Chicken Tendercrisp και Big Fish, καλώντας το κοινό να διαλέξει το αγαπημένο του burger μέσω της Burger King app. Το agency σε ανακοίνωσή του έγραψε σχετικά: «η 2α Σεπτεμβρίου είναι μια μέρα σταθμός για τη Γαλλική Δημοκρατία. Για πρώτη φορά στην ιστορία του brand, το Burger King France αφήνει τους πελάτες του να αποφασίσουν ποιο προωθητικό προϊόν επιθυμούν. Κάτι τέτοιο έχει να συμβεί από τον De Gaulle».

Η ολοκληρωμένη καμπάνια θα προωθηθεί στην τηλεόραση, στο διαδίκτυο και στον Τύπο έως τις 6 Οκτωβρίου. 
TAGS: Burger King