To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Cheil Europe: Νέο Positioning και αναδιάρθρωση

Cheil Europe: Νέο Positioning και αναδιάρθρωση
Η Cheil Europe προχωρά σε επαναλανσάρισμα, με στόχο να εστιάσει το εταιρικό της μοντέλο στην εμπειρία του πελάτη, σε μια κίνηση που θα δημιουργήσει πέντε εξειδικευμένα τμήματα.

Τα πέντε τμήματα είναι τα Platform Connections, Customer Intelligence, Creative Experience and Content, Personalisation and Contextualisation και Omni-channel Experience. Η αναδιάρθρωση της εταιρείας έχει υλοποιηθεί για να αναπτύσσει "καλύτερες εμπειρίες, βασισμένες σε πραγματικές πληροφορίες και δεδομένα".

Η Cheil, που ανήκει στη Samsung έχει από καιρό επιδιώξει να επεκτείνει την πελατειακή της βάση πέρα από τον ιδιοκτήτη της. Άλλοι πελάτες της στην Ευρώπη είναι οι Nivea, Absolut, Hankook, Lufthansa και Jägermeister.

Ο Kevin Park, chief executive και president της Cheil Europe, δήλωσε σχετικά: «Το νέο Positioning και η management ομάδα της εταιρείας, ανταποκρίνονται στην πιο σκληρή πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας. Επιθυμούν από εμάς να προσφέρουμε μια πλούσια εμπειρία με δεδομένα και διορατικότητα που υποστηρίζουν κάθε βήμα του ταξιδιού του πελάτη».

Επικεφαλής του digital operation της Cheil θα είναι ο Danny Lim, ενώ ο Neo Chung θα ηγηθεί των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων retail και experiential. Επιπλέον, ο Waqar Riaz θα αποτελέσει τον επικεφαλής της data-driven marketing πρακτικής.