Facebook: Αποχωρεί ο CMO Antonio Lucio
Ο Antonio Lucio, ο οποίος εντάχθηκε στο δυναμικό του Facebook το 2018 μετά από πολλά χρόνια θητείας ως CMO στην ΗP, ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες πως θα αποχωρήσει στις 18 Σεπτεμβρίου από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς σχεδιάζει να αφιερώσει το «επόμενο και μάλλον τελευταίο κεφάλαιο» της επαγγελματικής του διαδρομής στην παροχή βοήθειας σε εταιρείες διαφήμισης και markering σχετικά με τις αλλαγές που έχουν να κάνουν με θέματα διαφορετικότητας και συμπερίληψης. Βέβαια, τόνισε πως αναμένεται να συνεργάζεται με το Facebook για όλο το διάστημα του 2020, προκειμένου να εντοπιστεί η διάδοχη κατάσταση.
Ο Lucio έχει διατηρήσει αρκετές υψηλόβαθμες θέσεις marketing στο πλαίσιο της καριέρας του. Προτού μετακινηθεί στην HP, το 2015, συνεργάστηκε για αρκετά χρόνια με τη Visa, όπου είχε καθήκοντα Global Chief Marketing and Communications Officer. Νωρίτερα, ήταν chief innovation & health & wellness officer στην PepsiCo, στην οποία εργάστηκε για σχεδόν μία δεκαετία. Τα τελευταία δύο χρόνια εργαζόταν στο Facebook ως CMO και είχε καταπιαστεί με μια σειρά πρωτοβουλιών marketing με στόχο αφενός την ενίσχυση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, αφετέρου την επανάκτηση της εμπιστοσύνης μετά από χρόνια έντονης κριτικής για θέματα περιεχομένου αλλά και ιδιωτικότητας δεδομένων. Πέρα από τις καμπάνιες που δημιουργήθηκαν για τα Instagram, Messenger και WhatsApp, ο Lucio επέβλεψε και το rebranding που είχε στόχο να διαχωρίσει τη μητρική εταιρεία του Facebook από τις διάφορες θυγατρικές της πλατφόρμες.
Ο Lucio έχει διατηρήσει αρκετές υψηλόβαθμες θέσεις marketing στο πλαίσιο της καριέρας του. Προτού μετακινηθεί στην HP, το 2015, συνεργάστηκε για αρκετά χρόνια με τη Visa, όπου είχε καθήκοντα Global Chief Marketing and Communications Officer. Νωρίτερα, ήταν chief innovation & health & wellness officer στην PepsiCo, στην οποία εργάστηκε για σχεδόν μία δεκαετία. Τα τελευταία δύο χρόνια εργαζόταν στο Facebook ως CMO και είχε καταπιαστεί με μια σειρά πρωτοβουλιών marketing με στόχο αφενός την ενίσχυση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, αφετέρου την επανάκτηση της εμπιστοσύνης μετά από χρόνια έντονης κριτικής για θέματα περιεχομένου αλλά και ιδιωτικότητας δεδομένων. Πέρα από τις καμπάνιες που δημιουργήθηκαν για τα Instagram, Messenger και WhatsApp, ο Lucio επέβλεψε και το rebranding που είχε στόχο να διαχωρίσει τη μητρική εταιρεία του Facebook από τις διάφορες θυγατρικές της πλατφόρμες.