To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

FCA: Διαφημιστική αναθεώρηση στην ΕΜΕΑ

FCA: Διαφημιστική αναθεώρηση στην ΕΜΕΑ
Η Fiat Chrysler Automobiles προχωρά σε αναθεώρηση των διαφημιστικών της συνεργασιών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ).

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να συγκεντρώσει το σύνολο των δραστηριοτήτων της σε έναν όμιλο διαφήμισης και επικοινωνίας. Την τρέχουσα περίοδο συνεργάζεται με έναν αριθμό εταιρειών, όπως η Leo Burnett στην Ιταλία, η οποία διαχειρίζεται τον δημιουργικό λογαριασμό της μάρκας Fiat. Η FCA έχει επίσης στην κατοχή της τα brands Alfa Romeo, Chrysler και Jeep.

Η εταιρεία αναθεώρησε πέρσι τον, ύψους 600 εκατομμυρίων ευρώ, media planning and buying λογαριασμό της και τον μετακίνησε από τη Maxus (βρίσκεται σε διαδικασία συγχώνευσης με την "αδερφή MEC) στη Starcom του ομίλου Publicis.

Η αυτοκινητοβιομηχανία αρνήθηκε να κάνει το οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με τη νέα αναθεώρηση στην ΕΜΕΑ.