To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Formula One: Σε δυο εταιρείες τα παγκόσμια media

Formula One: Σε δυο εταιρείες τα παγκόσμια media
H Formula One προχώρησε στην πρόσληψη των Wavemaker και Brainlabs για τη διαχείριση των αντίστοιχων λογαριασμών παραδοσιακών και digital media, έπειτα από την ολοκλήρωση των σχετικών διαγωνιστικών διαδικασιών.

Το brand μηχανοκίνητου αθλητισμού, που μέχρι πρότινος χειριζόταν in-house τα media, αποφάσισε την περσινή χρονιά να προχωρήσει σε αναθεώρηση για τον, ύψους 40 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιο λογαριασμό, με την Oystercatchers να "τρέχει" τη διαδικασία.

Με το Αυστραλιανό Grand Prix του Μαρτίου να πλησιάζει, η Wavemaker του ομίλου WPP θα χειριστεί το παραδοσιακό media-planning and buying, ενώ η Brainlabs θα είναι υπεύθυνη για τα digital media. Κάθε κομμάτι των media επιχειρήσεων, υπολογίζεται στα 20 εκατομμύρια δολάρια έκαστο.

Ο πρώην chief executive της Formula One, Bernie Ecclestone διαχειριζόταν μόνος του το media buying, ωστόσο η νέα ιδιοκτήτρια της μάρκας, Liberty Global, αποφάσισε να προχωρήσει σε αναθεώρηση, έπειτα από την ολοκλήρωση της εξαγοράς, αντί 6 δισ. λιρών από την CVC Capital Partners. Ο Ecclestone συνεχίζει σαν chairman στη Formula One.   
TAGS: Formula One