To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

General Mills: Σε εξέλιξη το δημιουργικό spec στις ΗΠΑ

General Mills: Σε εξέλιξη το δημιουργικό spec στις ΗΠΑ
Σε αντίθεση με όσα ανέφεραν πηγές της αγοράς, η αναθεώρηση του δημιουργικού λογαριασμού της General Mills στις Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχει ολοκληρωθεί.

Στην πραγματικότητα, η διαδικασία παραμένει ανοικτή και η εταιρεία προχωρά με εταιρείες που δεν βρίσκονταν μέχρι πρότινος στο ρόστερ της, όπως οι Deutsch και Mother. Οι υπόλοιπες υποψήφιες που συμμετέχουν στον δεύτερο γύρο είναι οι 72andsunny, McCann, Saatchi και μια πρόταση από το Publicis Groupe.

Αξίζει να σημειωθεί πως σε κάποιες από τις "περίεργες" απαιτήσεις της για τη συνεργασία που θα συνάψει, η General Mills ζητά από τις εταιρείες να έχουν στο δημιουργικό τους τμήμα γυναίκες σε ποσοστό 50% τουλάχιστον και το 20% να αποτελείται από ανθρώπους διάφορων χρωμάτων.

Σε αυτό το πλαίσιο εξάλλου, σε συνέντευξή της στο Ad Age, η Chief Marketing Officer Ann Simonds χαρακτήρισε την αναθεώρηση σαν "ανασχεδιασμό και επαναξιολόγηση της εταιρείας, στο κομμάτι του marketing".

Σημειώνεται πως η εταιρεία τροφίμων είχε συγκεντρώσει τα media στη Mindshare, κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, με την Simonds να συμπληρώνει πως η τρέχουσα αναθεώρηση αποσκοπεί στη διασφάλιση "δημιουργικής υπεροχής, που θα είναι σταθερή και μοντέρνα".