To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

General Mills: Τρεις προσθήκες στο δημιουργικό ρόστερ

General Mills: Τρεις προσθήκες στο δημιουργικό ρόστερ
Η General Mills ολοκλήρωσε τη δημιουργική αναθεώρηση που ξεκίνησε το καλοκαίρι στις Ηνωμένες Πολιτείες, προσθέτοντας τρεις εταιρείες στο ρόστερ της για τον χειρισμό project-based δουλειάς στο portfolio των brands της.

Συγκεκριμένα, οι Joan, Erich & Kallman και The Community είναι εκείνες που προστίθενται δίπλα στις 72andSunny και Redscout. Από εδώ και στο εξής, η συνεργασία των 72andSunny και Redscout θα εστιάσει στα μεγάλα brands, όπως τα Cheerios και Nature Valley, ενώ το τρίο που ανακοινώθηκε πρόσφατα, θα "εργαστεί για τα λοιπά brands του portfolio της General Mills, όταν προκύψει η ανάγκη".

Και οι πέντε εταιρείες θα συνεργαστούν με την in-house μονάδα The Bellshop, καθώς και με τη media εταιρεία Mindshare. Η General Mills, η οποία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στις Ηνωμένες Πολιτείες, ακολουθεί άλλες επιχειρήσεις, όπως η P&G, στη συγκέντρωση των περισσότερων λογαριασμών της σε έναν όμιλο επικοινωνίας και επιλέγοντας μια ποικιλία από μικρά shops για τον χειρισμό συγκεκριμένων projects.

"Στην προσπάθεια ενίσχυσης του roster μας, συναντηθήκαμε με δεκάδες εταιρείες, που μας εντυπωσίασαν με το ταλέντο τους" ανέφερε σχετικά ο vp και chief creative officer της General Mills, Michael Fanuele.

Σημειώνεται πως η εταιρεία τροφίμων ξόδεψε 320 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα το πρώτο μισό του 2016, σύμφωνα με την Kantar Media.