To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Gulf Oil στη Leo Burnett διεθνώς

Η Gulf Oil στη Leo Burnett διεθνώς
Η Gulf Oil επέλεξε τη Leo Burnett ως το βασικό του διαφημιστικό agency παγκοσμίως. Το γεγονός αποτελεί τη δεύτερη σημαντική νίκη για τον Όμιλο Publicis από τότε που ο Charlie Rudd ορίστηκε ανώτατο στέλεχος, στις αρχές του έτους.

Η Leo Burnett επικράτησε σε spec με έξι άλλα agencies, αλλά το ύψος του λογαριασμού δεν έχει γίνει γνωστό. Το ζητούμενο από τη νέα συνεργασία είναι να αναπτυχθεί μια συνολική παγκόσμια στρατηγική για την 100χρονη πορεία του πετρελαϊκού κολοσσού στις βασικές αγορές του παγκοσμίως. Η στρατηγική αυτή πιθανότατα θα στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στις συνεργασίες με ομάδες και διοργανώσεις όπως η Manchester United, το MotoGP, οι Chennai Super Kings και το Gulf BMW Road Racing.

Μετά την Παγκόσμια Διάσκεψη Κορυφής του ΟΗΕ για το Κλίμα και τις επιπτώσεις από τα επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα που έλαβαν χώρα σε πόλεις σε όλο τον κόσμο, υπάρχει μια εστίαση στο πώς οι διαφημιστικές εταιρείες συνεργάζονται με πελάτες σε τομείς όπως το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο. Αναμένεται ότι μέρος της ανάπτυξης της στρατηγικής για την Gulf Oil θα δώσει έμφαση στο έργο που επιτελεί αναφορικά με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. To λογαριασμό θα διαχειρίζεται το γραφείο του Λονδίνου.