Kantar: Νέα συμβουλευτική οντότητα από 4 brands
Η research και insight εξειδικευμένη εταιρεία του ομίλου WPP, Kantar, προχωρά σε συνδυασμό τεσσάρων εκ των Brands που διαθέτει, σχηματίζοντας έτσι μια συμβουλευτική οντότητα, που θα αναλάβει να επαναπροσδιορίσει τη συνεργασία του marketing και των πωλήσεων.
Συγκεκριμένα, η Kantar Consulting δημιουργήθηκε από τις Kantar Added Value, Kantar Futures, Kantar Vermeer και Kantar Retail, σε μια περίοδο που οι συμβουλευτικές εταιρείες management, όπως οι Accenture και Deloitte προσπαθούν να βρουν τον δρόμο τους μέσα στο πεδίο του marketing.
Από εδώ και στο εξής, οι Kantar Added Value, Kantar Futures, Kantar Vermeer και Kantar Retail θα πάψουν να υφίστανται έπειτα από μια μικρή περίοδο μετάβασης στα νέα δεδομένα, για χάρη της Kantar Consulting.
Ο global CEO της Kantar Retail, Phil Smiley είναι εκείνος που ανέλαβε καθήκοντα chief executive του νέου masterbrand, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως... "θα υπάρξει μια μικρή περίοδος μετάβασης, κατά την οποία θα διατηρήσουμε τα τέσσερα brands, ενώ στη συνέχεια κανένα από τα πράγματα που αυτά τα brands προσφέρουν, δεν θα εξαφανιστεί. Ο βασικός λόγος για τη δημιουργία της Kantar Consulting είναι η δημιουργία ισχυρότερων δυνατοτήτων εντός της μητρικής εταιρείας, για χάρτη των πελατών".
Η Kantar Consulting θα έχει περισσότερους από 1.000 υπαλλήλους, ενώ στην πελατειακή της βάση θα βρίσκονται οι Unilever, Pepsi, Amazon, Walmart, Alibaba, RBS, Tata και Bayer.
Συγκεκριμένα, η Kantar Consulting δημιουργήθηκε από τις Kantar Added Value, Kantar Futures, Kantar Vermeer και Kantar Retail, σε μια περίοδο που οι συμβουλευτικές εταιρείες management, όπως οι Accenture και Deloitte προσπαθούν να βρουν τον δρόμο τους μέσα στο πεδίο του marketing.
Από εδώ και στο εξής, οι Kantar Added Value, Kantar Futures, Kantar Vermeer και Kantar Retail θα πάψουν να υφίστανται έπειτα από μια μικρή περίοδο μετάβασης στα νέα δεδομένα, για χάρη της Kantar Consulting.
Ο global CEO της Kantar Retail, Phil Smiley είναι εκείνος που ανέλαβε καθήκοντα chief executive του νέου masterbrand, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως... "θα υπάρξει μια μικρή περίοδος μετάβασης, κατά την οποία θα διατηρήσουμε τα τέσσερα brands, ενώ στη συνέχεια κανένα από τα πράγματα που αυτά τα brands προσφέρουν, δεν θα εξαφανιστεί. Ο βασικός λόγος για τη δημιουργία της Kantar Consulting είναι η δημιουργία ισχυρότερων δυνατοτήτων εντός της μητρικής εταιρείας, για χάρτη των πελατών".
Η Kantar Consulting θα έχει περισσότερους από 1.000 υπαλλήλους, ενώ στην πελατειακή της βάση θα βρίσκονται οι Unilever, Pepsi, Amazon, Walmart, Alibaba, RBS, Tata και Bayer.