To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nielsen: Προφορική επικοινωνία θέλει το 93%

Nielsen: Προφορική επικοινωνία θέλει το 93%
Η εμμονή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι η ψηφιακή πραγματικότητα υπερισχύει των πάντων. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα καταναλωτών που διεξήγαγε η Nielsen, το 93% των καταναλωτών εξακολουθούν να προτιμούν την προφορική επικοινωνία έναντι της ψηφιακής (89%), για να εκφράσουν την εμπειρία τους σε σχέση με κάποιο προϊόν.

Τα αποτελέσματα της έρευνας «Real Life vs. Digital Life» της Nielsen υποδεικνύουν ότι, παρά τη δυναμική online παρουσία των καταναλωτών, οι συστάσεις από στόμα σε στόμα και οι διά ζώσης συζητήσεις ασκούν σημαντικότερη επίδραση στη διαμόρφωση των απόψεών τους και συνεπώς στη λήψη των αγοραστικών αποφάσεών τους.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτώμενους (58%) βεβαιώνουν ότι επηρεάζονται πολύ από τις συστάσεις από στόμα σε στόμα (έναντι 46% από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και το 71% δηλώνουν ότι οι διά ζώσης συζητήσεις έχουν αντίκτυπο στις αγοραστικές αποφάσεις τους. Οι καταναλωτές επίσης εξακολουθούν να εμπιστεύονται τα πιο παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας.

Ο δείκτης εμπιστοσύνης προς χρήση διαμορφώνεται στις 240 μονάδες για τις εφημερίδες, στις 178 μονάδες για τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες και στις 162 μονάδες για τα περιοδικά, όταν το Διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα καταγράφουν μόλις 78 μονάδες.

TAGS: Nielsen