To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Οι προτεραιότητες του νέου global CEO

Ogilvy: Οι προτεραιότητες του νέου global CEO
Οι κορυφαίες προτεραιότητες του νέου global chief executive της Ogilvy, Andy Main, είναι η εταιρεία να γίνει περισσότερο «δημιουργική για τη δημιουργικότητα» και να καθιερωθεί μια κουλτούρα, σύμφωνα με την οποία οι ταλαντούχοι άνθρωποι από υποεκπροσωπούμενες ομάδες θα «υποστηρίζονται και θα αντιμετωπίζονται με σεβασμό». Ο Main, ο οποίος εντάχθηκε στο δυναμικό της Ogilvy από την Deloitte Digital, διαδέχεται τον John Seifert, που εργάστηκε στην επιχείρηση από το 1979.

Σε ένα memo, που έστειλε χθες στο προσωπικό, ο Main τόνισε ότι η «σεισμική αλλαγή» που λαμβάνει χώρα με τον τρόπο συμπεριφοράς των πελατών, δίνει στο agency την ευκαιρία να «κάνει πανταχού παρούσα τη δημιουργικότητα» στις συνεργασίες με τους πελάτες.

Ο ίδιος είπε χαρακτηριστικά: «Αυτό σημαίνει ότι συνεχίζουμε να κάνουμε βραβευμένη διαφήμιση και projects για τα brands, ενώ ταυτόχρονα αναζητούμε περισσότερους τρόπους για να συνδυάσουμε τη δημιουργικότητα, τη στρατηγική, την τεχνολογία, τα insights, τα data και την επιρροή με ιδέες που οδηγούν σε ένα ευρύτερο φάσμα επιχειρηματικών αποτελεσμάτων».

Ο Main πρόσθεσε ότι η επιχείρηση πρέπει να «αντιμετωπίσει τις άβολες αλήθειες» γύρω από το ρατσισμό και την ανισότητα. Υποσχέθηκε να διασφαλίσει ότι η Ogilvy θα έχει μια «σαφή κουλτούρα», κατά την οποία οι ταλαντούχοι άνθρωποι από υποεκπροσωπούμενες ομάδες θα υποστηρίζονται και θα αντιμετωπίζονται με σεβασμό. Πιο συγκεκριμένα ανέφερε: «Κάνοντας όλα τα παραπάνω εμείς οι ίδιοι, θα παρατηρήσουν τη διαφορά και οι πελάτες μας γιατί η συνεργασία μας μαζί τους αντικατοπτρίζει την ουσία της κουλτούρας μας. Αυτό θα είναι ένα από τα κύρια ενδιαφέροντά μου τις επόμενες εβδομάδες, μήνες και χρόνια».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Seifert αποσύρεται αργότερα φέτος μετά από μια μεταβατική περίοδο με τον Main, ο οποίος εργάστηκε για 21 χρόνια στην Deloitte Digital.