To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Sanofi: Τέσσερις «μνηστήρες» για το λογαριασμό media

Sanofi: Τέσσερις «μνηστήρες» για το λογαριασμό media
Τέσσερα διεθνή δίκτυα συμμετέχουν, σύμφωνα με το Campaign, στο spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό media της Sanofi, σε μια εξέλιξη που φαίνεται να έχει να κάνει και με τις προσπάθειες της γαλλικής φαρμακευτικής εταιρείας να αναπτύξει εμβόλιο για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το δημοσίευμα του Campaign, η Sanofi παρουσιάζεται να εξετάζει προτάσεις από την Omnicom Media Group και την IPG Mediabrands, καθώς και από τα δύο δίκτυα που χειρίζονται αυτήν τη στιγμή τον media λογαριασμό της: τη Havas (έχει την ευθύνη στη Βόρεια Αμερική) και τη Mindshare του WPP Group (υποστηρίζει το λογαριασμό σε όλες τις άλλες αγορές διεθνώς).

Συγκεκριμένα, τα δύο εν λόγω δίκτυα χειρίζονται το λογαριασμό από το 2017, όταν η Sanofi πραγματοποίησε ξανά παγκόσμιο media spec. Το λογαριασμό τότε χειριζόταν η Zenith της Publicis Media και, σύμφωνα με εκτιμήσεις, ανερχόταν σε 900 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.