To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Shell: Παγκόσμιο spec για δημιουργικό και media

Shell: Παγκόσμιο spec για δημιουργικό και media
Η Shell ξεκίνησε παγκόσμια αναθεώρηση των μακρόχρονων συνεργασιών που διατηρεί σε δημιουργικό και media, με τις J Walter Thompson και MediaCom αντίστοιχα.

Η εταιρεία ενέργειας, που έχει προσλάβει την R3 για τον χειρισμό της διαδικασίας, ξοδεύει περί τα 200 εκατομμύρια δολάρια σε marketing σκοπούς και σε ετήσια βάση. Η συνεργασία της με τη JWT έχει ξεκινήσει από το 1997 κι έπειτα από την πραγματοποίηση spec στο οποίο συμμετείχαν επίσης οι Publicis και Ogilvy & Mather. Όσο για τη media συνεργασία με τη MediaCom, αυτή ξεκίνησε το 2001, βάζοντας τέλος στη σχέση της Shell με τη CIA, η οποία στη συνέχεια συγχωνεύτηκε με άλλη εταιρεία για τον σχηματισμό της MEC.

Σε ανακοίνωσή της, η JWT ανέφερε: "Η J Walter Thompson/WPP είναι υπερήφανη για την καινοτόμα δουλειά που έχει παρουσιάσει για τη Shell τα 20 τελευταία χρόνια. Βλέπουμε την αναθεώρηση σαν μια ευκαιρία για την ενίσχυση της μεταξύ μας σχέσης".

Τα τελευταία χρόνια, η Shell έχει διαφοροποιήσει τις marketing προτεραιότητές της, επιδιώκοντας να παρουσιάσει τα διαπιστευτήριά της στην ανακυκλώσιμη ενέργεια και να εστιάσει στην αύξηση της συνειδητοποίησης του brand μεταξύ των νεαρών σε ηλικία καταναλωτών.

Από την πλευρά της, η MediaCom δεν ήταν διαθέσιμη για κάποιο σχόλιο γύρω από την επιχειρούμενη αναθεώρηση.
TAGS: Shell