To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη Leo Burnett το παγκόσμιο δημιουργικό του Jim Beam

Στη Leo Burnett το παγκόσμιο δημιουργικό του Jim Beam
Η Leo Burnett αναδείχτηκε νικήτρια στο παγκόσμιο δημιουργικό spec του Jim Beam έπειτα από τη σχετική διαγωνιστική διαδικασία που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο.

Εκπρόσωπος της μητρικής Beam Suntory επιβεβαίωσε την επιλογή της εταιρείας που ανήκει στον όμιλο Publicis, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Πληροφορίες αναφέρουν πως στο spec συμμετείχαν επίσης οι DDB και McCann. Η αναθεώρηση αυτή προέκυψε έπειτα από την πρόσληψη της πρώην executive της Coca Cola, Rebecca Messina για την ανάληψη καθηκόντων senior VP-global chief marketing officer.

Στο μεταξύ, το γεγονός πως και η CEO της DDB North America, Wendy Clark αποτελούσε επίσης πρώην executive της Coke, είχε δημιουργηθεί μια φήμη που ήθελε την εταιρεία της να αποτελεί φαβορί για την ανάληψη του λογαριασμού του Jim Beam, ωστόσο η Leo Burnett ήταν εκείνη που τελικά ξεχώρισε. Η εξέλιξη αυτή προσέφερε... ανάσα στη Leo σε μια δύσκολη χρονιά, καθώς είχε προηγηθεί η απώλεια του λογαριασμού της McDonald's στις ΗΠΑ.

Σημειώνεται πως το Jim Beam συνεργαζόταν με τη StoryWorks, μια συμμαχία εταιρειών από τρεις χώρες: τη Mekanism από τις ΗΠΑ, τη Works από την Αυστραλία και τη Jung von Matt από την Αυστραλία. Η Mekanism δεν συμμετείχε στον τελευταίο διαγωνισμό.