To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ξεκινούν οι παρουσιάσεις στο spec της Κraft Heinz

Ξεκινούν οι παρουσιάσεις στο spec της Κraft Heinz
Mέσα στον Ιούνιο θα πραγματοποιηθούν οι παρουσιάσεις στο spec για τον ύψους 600 εκατ. δολαρίων παγκόσμιο λογαριασμό media planning & Buying της Kraft Heinz.

Κανονικά, η διαδικασία είχε προγραμματιστεί να λάβει χώρα στις ΗΠΑ, λόγω όμως της κρίσης της πανδημίας του Covid-19, θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεδιασκέψεων. Στο spec αναμένεται να πάρουν μέρος διεθνείς όμιλοι επικοινωνίας (holding groups), συμπεριλαμβανομένων των WPP, Omnicom, Publicis και Dentsu, ενώ οι Havas και Interpublic, σύμφωνα με πληροφορίες, θα μείνουν εκτός.

Εκπρόσωπος της εταιρείας έχει αναφέρει ότι «το συμβόλαιό μας με τη Starcom Worldwide ολοκληρώνεται φέτος και γι΄αυτό ψάχνουμε νέες δυνατότητες για τις global media planning and buying δραστηριότητές μας, ώστε να έχουμε εξασφαλισμένη την επιτυχία από το 2021 και έπειτα».
TAGS: Kraft Heinz