To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Adidas: Στη MediaCom ο παγκόσμιος Media λογαριασμός

Adidas: Στη MediaCom ο παγκόσμιος Media λογαριασμός
Η MediaCom φέρεται να είναι η εταιρεία που αναλαμβάνει τον χειρισμό του, ύψους 400 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της Adidas, έπειτα από τη σχετική διαγωνιστική διαδικασία.

Η Carat του δικτύου Dentsu Aegis διατηρούσε τον συγκεκριμένο λογαριασμό σε αρκετές αγορές, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια σχέση που είχε διάρκεια πάνω από 2 δεκαετίες. Την ίδια στιγμή, υπεύθυνη για το media buying της εταιρείας αθλητικών ειδών στη Μέση Ανατολή ήταν η Starcom της Publicis Media.

H Adidas που συνεργάστηκε με τη MediaSense για τον χειρισμό της διαγωνιστικής διαδικασίας, έχει ήδη επικοινωνήσει με τις υποψήφιες εταιρείες για να ανακοινώσει την απόφασή της.

Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα προκύπτει κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Ρωσίας, ενός βασικού event για τη μάρκα, η οποία αποτελεί βασικό χορηγό της διοργάνωσης για 20 χρόνια, στηρίζοντας παράλληλα αρκετές εθνικές ομάδες, όπως η Αργεντινή, το Βέλγιο, η Κολομβία και η Γερμανία.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Adidas μείωσε κατά 13% την ετήσια marketing δαπάνη της (στα 2,73 δισ. ευρώ) την περσινή χρονιά, σύμφωνα με την ετήσια έκθεσή της. Επιπλέον, η νίκη της MediaCom προκύπτει σε μια εποχή αβεβαιότητας για τον μητρικό όμιλο WPP, ο οποίος διέκοψε τη συνεργασία με τον Sir Martin Sorrell και δεν έχει βρει ακόμα διάδοχο για τη θέση του chief executive. Η εταιρεία, υπερασπίζεται επίσης το δικαίωμά της στη Shell, ενώ επέκτεινε τη σχέση της με τη Sky στην Ευρώπη. 
TAGS: adidas, MediaCom