To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ambition Collective από το McCann Worldgroup

Ambition Collective από το McCann Worldgroup
Η McCann Worldgroup λανσάρει το πρόγραμμα (talent accelerator) Ambition Collective, με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των φύλων μέσα στο δίκτυο αλλά και όσον αφορά τη δημιουργική ηγεσία της διαφημιστικής βιομηχανίας.
Οι γυναίκες δεν αποτελούν περισσότερο από το 30% της δημιουργικής ηγεσίας, σύμφωνα με το The Ambition Collective, το οποίο παρουσιάστηκε στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Η συλλογικότητα στοχεύει να ενισχύσει τη γυναικεία ηγεσία μέσω μιας διαδικασίας που επικεντρώνεται στις ευκαιρίες, την εκπαίδευση και την κοινότητα για να αυξήσει την προβολή και την πρόοδο των γυναικών σε περισσότερους ηγετικούς ρόλους.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε εσωτερικά ως πιλοτικό σε Βρετανία και Ευρώπη στις αρχές του 2023 και αναπτύχθηκε από ηγέτες της ομάδας δημιουργικής αριστείας της McCann και της DEI Creative Roundtable, που αποτελεί εσωτερική ηγετική ομάδα για την προώθηση της διαφορετικότητας στα δημιουργικά τμήματα της εταιρείας.
Αργότερα φέτος, το Ambition Collective θα επεκταθεί στη Βόρεια Αμερική, την Ασία-Ειρηνικό, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική και τη Λατινική Αμερική και η McCann αναζητά συνεργάτες-πελάτες. Ο πρώτος υποστηρικτής του προγράμματος είναι η Reckitt και το Nurofen, η οποία έδωσε στην ομάδα την ευκαιρία να εργαστεί σε μια καμπάνια «See My Pain», που δημιουργήθηκε για να αντιμετωπίσει το χάσμα του πόνου μεταξύ των φύλων στην υγειονομική περίθαλψη.
TAGS: Havas