To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ANA: Στη δημοσιότητα η έκθεση για τις σχέσεις brands - εταιρειών

ANA: Στη δημοσιότητα η έκθεση για τις σχέσεις brands - εταιρειών
Το σώμα των διαφημιζόμενων των Ηνωμένων Πολιτειών (ΑΝΑ) κυκλοφόρησε την πολυαναμενόμενη έκθεση για τις media πρακτικές που εφαρμόζονται στη χώρα, κάνοντας έντονη αναφορά στη "διάχυτη" χρήση των εκπτώσεων, προκειμένου να αυξηθούν τα κέρδη των εταιρειών.

Η έκθεση που έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από τους ομίλους επικοινωνίας, συντάχθηκε από την ANA σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών K2 Intelligence και αναφέρει πως μια "δομική αποσύνδεση" έχει ξεκινήσει ανάμεσα στους διαφημιζόμενους των ΗΠΑ και τις συνεργάτιδες εταιρείες τους, ωστόσο αρνείται να κατανομάσει συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Η έκθεση 58 σελίδων σημειώνει πως οι εταιρείες έχουν εισάγει "συστημικές" πρακτικές για την εξασφάλιση εκπτώσεων από τους ιδιοκτήτες των media, υπό τη μορφή μετρητών, free media inventory και "συμφωνιών υπηρεσιών" για συμβουλές έρευνας χαμηλού κόστους.

Επιπλέον, κατηγορεί τους senior executives για το γεγονός πως είναι ενήμεροι ή πως καθοδηγούν κιόλας, αυτές τις "μη διάφανες πρακτικές", οι οποίες εκτείνονται σε digital, print, TV και OOH media. Οι ερευνητές απευθύνθηκαν σε 150 marketers, προμηθευτές media, ad tech παρόχους και πρώην επαγγελματίες του χώρου, το διάστημα Οκτωβρίου 2015 - Μαΐου 2016, ωστόσο τους επιτράπηκε να μιλήσουν μονάχα με έναν από τους 6 μεγάλους ομίλους.

"Οι διαφημιζόμενοι και οι εταιρείες τους, δεν υιοθετούν την τακτική της πλήρους αποκάλυψης στοιχείων στις πρακτικές τους. Και αυτή η αποκάλυψη είναι θεμελιώδης, αν θέλουν να χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους επιχειρηματικούς τους συνεργάτες" ανέφερε σχετικά ο president και CEO της ANA, Bob Liodice.    
TAGS: ANA