To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Asda: Μετακίνηση διαφημιστικού λογαριασμού στην AMV BBDO

Asda: Μετακίνηση διαφημιστικού λογαριασμού στην AMV BBDO
Στο περιθώριο της συγχώνευσης με τη Sainsbury για τη δημιουργία ενός νέου μεγάλου σχήματος στον τομέα παντοπωλείου στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Asda ανακοίνωσε πως μετακίνησε τις διαφημιστικές της επιχειρήσεις στην Abbott Mead Vickers BBDO, τερματίζοντας έτσι τη σχέση δυο χρόνων που διατηρούσε με την Saatchi & Saatchi.

Η AMV BBDO θα είναι επικεφαλής στο δημιουργικό ρόστερ της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, στο οποίο βρίσκονται επίσης οι Proximity, Redwood, EG+ και Wednesday (όλες αποτελούν μέλη του δικτύου της BBDO). H AMV BBDO ανέλαβε τη συγκεκριμένη δουλειά, κερδίζοντας στην τελική φάση διαγωνισμού τη Saatchi, ενώ σε προηγούμενα στάδια είχαν λάβει επίσης μέρος οι Leo Burnett και J Walter Thompson.

Στο μεταξύ, η Blue 449 του Publicis Groupe θα συνεχίσει να λειτουργεί ως η υπεύθυνη εταιρεία για το media planning και buying της Asda.

Σημειώνεται πως ο chief customer officer της αλυσίδας, Andy Murray είχε ανακοινώσει αρχικά τον Ιανουάριο πως η Asda προχωρούσε σε συνολική αναθεώρηση των εταιρικών της συνεργασιών, ωστόσο αυτό δεν ίσχυσε τελικά για το κομμάτι των media. Οι Blue 449 και Saatchi & Saatchi είχαν προσληφθεί χωρίς spec τον Απρίλιο του 2016, αντικαθιστώντας τις Carat και VCCP αντίστοιχα.

TAGS: Asda, BBDO