To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Barclays: Μετακινεί στην OMD τα παγκόσμια media

Barclays: Μετακινεί στην OMD τα παγκόσμια media
Η Barclays προτίθεται να μετακινήσει τον, ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιο media λογαριασμό της στην Omnicom Media έπειτα από έξι χρόνια συνεργασίας με τη Maxus του WPP.

Εκπρόσωπος του τραπεζικού ιδρύματος ανέφερε πως "δεν έχουν ληφθεί ακόμα οι τελικές αποφάσεις", ωστόσο πηγές της αγοράς αναμένουν πως σύντομα θα ανακοινωθεί η Omnicom Media σαν η τελική νικήτρια του spec.

Η OMD ήταν εκείνη που ηγήθηκε της διαγωνιστικής διαδικασίας στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της μητρικής αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου. Σημαντικό ρόλο στις ΗΠΑ φέρεται να έχει παίξει η "αδερφή" της Omnicom, Hearts & Science.

Η Barclays ξεκίνησε την αναθεώρηση πριν από μερικούς μήνες, όταν έγινε γνωστή η απόφαση για συγχώνευση της Maxus με τη MEC. Η τελευταία φορά που η βρετανική τράπεζα είχε αναθεωρήσει τα media ήταν το 2011, όταν η Maxus ανέλαβε τον χειρισμό τους από τη Walker Media.

Πιθανή νίκη της OMD θα αποτελέσει τονωτική ένεση, μετά τις απώλειες μεγάλων πελατών, όπως οι Walgreen Boots Alliance και PSA Group.