To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Barclays: Προχωρά σε παγκόσμιο digital spec

Barclays: Προχωρά σε παγκόσμιο digital spec
Η Barclays Investment Bank προχωρά σε παγκόσμια αναθεώρηση για την προσθήκη ενός "digital specialist" στο ρόστερ εταιρειών που διαθέτει.

Πηγή ανέφερε πως η Barclays επιδιώκει να επενδύσει σε εξειδικευμένο τομέα της digital εξειδίκευσης, χωρίς να γίνονται γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες. Άλλη πηγή με γνώση του θέματος, έκανε γνωστό πως 10 με 12 είναι οι εταιρείες που διαγωνίζονται για τη θέση στο ρόστερ του τραπεζικού ιδρύματος, επισημαίνοντας πως πρόκειται τόσο για ανεξάρτητες εταιρείες όσο και εταιρείες - μέλη κάποιου holding ομίλου.

Η Ogilvy & Mather η οποία έχει συνεργαστεί με τη Barclays σε κάποια projects σαν η κεντρική δημιουργική της συνεργάτιδα, δεν συμμετέχει στο νέο spec, ενώ τη διαδικασία θα διαχειριστεί η Avidan Strategies της Νέας Υόρκης.

Στη διάρκεια της περσινής χρονιάς, η βρετανική τράπεζα ανέθεσε τα παγκόσμια media στην OMD, ενώ με βάση τα στοιχεία της Kantar Media ξόδεψε περί τα 8,2 εκατ. δολάρια σε marketing ενέργειες στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά. Σε παγκόσμια κλίμακα, οι ετήσιες δαπάνες αγγίζουν τα 150 εκατ. δολάρια.
TAGS: Barclays