To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

BMW: Δημιουργική αναθεώρηση στις ΗΠΑ

BMW: Δημιουργική αναθεώρηση στις ΗΠΑ
Η BMW έθεσε επίσημα υπό αναθεώρηση τον δημιουργικό της λογαριασμό στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με εκπρόσωπό της.

Η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για τον χειρισμό του συγκεκριμένου λογαριασμού, η KBS της MDC Partners, έχει χάσει διάφορα κομμάτια των  δημιουργικών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ τους τελευταίους μήνες, καθώς τον Δεκέμβριο η BMW ανέθεσε το web development στην Critical Mass (Omnicom), ενώ νωρίτερα είχε μετακινήσει τη social media δουλειά στη Laundry Service και το CRM στη Gale Partners (MDC).

Η εξέλιξη γύρω από τη γενική αναθεώρηση αναμενόταν μέσα στο 2018, ωστόσο προέκυψε νωρίτερα, ενώ σύμφωνα με τη BMW, η KBS έχει λάβει πρόσκληση για να υπερασπιστεί το δικαίωμά της.

Σημειώνεται πως τον Ιούλιο η αυτοκινητοβιομηχανία επέλεξε την FCB του Interpublic Group για τον χειρισμό του δημιουργικού στον Καναδά, τερματίζοντας τη συνεργασία 22 χρόνων με την Cundari.

Επιπλέον, η BMW ξόδεψε 350 εκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση στις ΗΠΑ το 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ad Age Datacenter.
TAGS: BMW