To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

BMW: Λανσάρει αυτοκίνητο μέσω AR στο Snapchat

BMW: Λανσάρει αυτοκίνητο μέσω AR στο Snapchat
Η BMW σχεδίασε ένα αυτοκίνητο μέσα στο Snapchat, το οποίο είναι αρκετά αληθοφανές και δείχνει σχεδόν έτοιμο για... οδήγηση!

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έγινε η πρώτη που δημιούργησε μια 3D augmented-reality έκδοση προϊόντος με το Snapchat, στο πλαίσιο νέας διαφημιστικής καμπάνιας για το λανσάρισμα του μοντέλου BMW X2.

Μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα, οι καταναλωτές ανά τον κόσμο ξεκίνησαν να βλέπουν διαφημίσεις από τη BMW στο Snapchat, οι οποίες συνδέονταν με την augmented-reality έκδοση του νέου αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με το social δίκτυο, η συγκεκριμένη πρακτική, αποτελεί έναν τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι «αλληλεπιδρούν και παίζουν με την D augmented reality έκδοση ενός προϊόντος, πριν σκεφτούν να το αγοράσουν». Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να παίξουν με τις λεπτομέρειες του οχήματος, αλλάζοντας το χρώμα και το μέγεθός του.

Σημειώνεται πως το Snapchat έχει αναπτύξει 3D χαρακτήρες και τους έχει πουλήσει σε διαφημιζόμενους, όπως η Bud Light. Στην περίπτωση της BMW όμως, είναι η πρώτη φορά που ένα προϊόν μετατοπίζεται στον augmented reality κόσμο με πολύ δυναμικό τρόπο, σύμφωνα με το δίκτυο. Η BMW συνεργάστηκε με την γερμανική Jung von Matt για τη δημιουργία της καμπάνιας και το λανσάρισμα του αυτοκινήτου. 
TAGS: Snapchat, BMW