To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

BrandZ: Κυρίαρχη η τεχνολογία στις κορυφαίες θέσεις

BrandZ: Κυρίαρχη η τεχνολογία στις κορυφαίες θέσεις
Οι τεχνολογικοί κολοσσοί Google, Apple, Microsoft και Facebook μονοπώλησαν το ενδιαφέρον στο top 5 των θέσεων της κατάταξης 2017 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, την οποία συνέθεσαν και παρουσίασαν οι WPP και Kantar Millward Brown.

Η Amazon ήταν εκείνη που πέτυχε την υψηλότερη ανάπτυξη ονομαστικής αξίας (σε δολάρια) μεταξύ όλων των brands του Top 100, αγγίζοντας το 41% κι ανεβαίνοντας στα 139,3 δισεκατομμύρια από τα περσινά 40,3 δισ. Με την επίδοση αυτή, βρέθηκε στην 4η θέση της κατάταξης.

Στο μεταξύ, οι Google, Apple και Microsoft βρέθηκαν στις τρεις πρώτες θέσεις, αυξάνοντας τις brand αξίες τους κατά 7% (245,6 δισ. δολάρια), 3% (234,7 δισ. δολάρια) και 18% (143,2 δισ. δολάρια) αντίστοιχα. Το Facebook ήταν πέμπτο, με αύξηση 27% (στα 129,8 δισ. δολάρια). Επιπλέον, το 1/4 (25%) της συνολικής αξίας των Brands της κατάταξης, συγκεντρώνεται από το Top 5, γεγονός που "δίνει έμφαση στην κυρίαρχη θέση των συγκεκριμένων εταιρειών στο σημερινό επιχειρηματικό πεδίο" ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.

Άλλα αξιοσημείωτα της φετινής μελέτης, είναι η είσοδος του κινέζικου brand Tencent στο Top 10 για πρώτη φορά (βρέθηκε στην 8η θέση) και με συνολική brand αξία 108,3 δισ. δολαρίων (+27%), ενώ η Adidas αποτέλεσε την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα από πλευράς ποσοστιαίας ανάπτυξης (+58%, στα 8,3 δισ.), ακολουθούμενη από την κινέζικη μάρκα αλκοολούχων Moutai (+48%, 17 δισ.).

"Βρισκόμαστε στην εποχή των κολοσσών του διαδικτύου, οι οποίοι έχουν αναπτύξει διαρκώς αναπτυσσόμενα οικοσυστήματα, τα οποία αγγίζουν και συνδέουν τους καταναλωτές, για να κάνου ευκολότερη τη ζωή τους" ανέφερε σχετικά η global head της BrandZ, για λογαριασμό της Kantar Millward Brown, Doreen Wang.