To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Carrefour και Publicis λανσάρουν την Unlimitail

Carrefour και Publicis  λανσάρουν την Unlimitail
Ο όμιλος Carrefour και η Publicis Groupe δημιούργησαν το joint venture με το όνομα Unlimitail, για να αντιμετωπίσουν την ανάπτυξη της αγοράς των retail media σε Ηπειρωτική Ευρώπη, Βραζιλία και Αργεντινή. Το λανσάρισμα της εταιρείας έρχεται έξι μήνες αφού ανακοινώθηκε η πρωτοβουλία και παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της VivaTech, του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού συνεδρίου startup και τεχνολογίας που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Παρίσι.
Η Unlimitail θα συνεργαστεί με retailers και brands, φέρνοντας την κλίμακα, τη συνδεσιμότητα και τη συνοχή για τα retail media προκειμένου να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους στις συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές. Η Unlimitail βασίζεται στις πιο προηγμένες τεχνολογίες, το CitrusAd που υποστηρίζεται από την Epsilon, και τη σημαντική εμπειρία στο retail της Carrefour.
Σε μόλις έξι μήνες, η Unlimitail έχει ήδη «αποκτήσει» τους πρώτους 13 συνεργάτες της από το χώρο του retail, οι οποία συνολικά έχουν περισσότερους από 120 εκατομμύρια πελάτες και 1,5 δισεκατομμύριο προβολές σελίδων σε ένα μήνα.
Αναλυτικά, πρόκειται για τις Kingfisher France, Groupe Galeries Lafayette, Rakuten France, Showroomprive Group, ÏDKIDS, LuisaViaRoma, MyOrigines, Bringo, Electra Group, Maquillalia, Juguetilandia, Public καθώς και δυο συνεργάτες franchise Carrefour στο Μαρόκο (LabelVie) και το Ισραήλ (Electra Consumer Products).
TAGS: Publicis