To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Carrefour: Συνεργασία με Publicis.Sapient

Carrefour: Συνεργασία με Publicis.Sapient
Η γαλλική πολυεθνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour ανακοίνωσε πως θα συνεργαστεί με την Publicis.Sapient, προκειμένου να καταστεί παγκόσμιος leader στο e-commerce.

Η γνωστοποίηση αυτή προέκυψε κατά τη διάρκεια παρουσίασης του στρατηγικού πλάνου αναδιάρθρωσης Carrefour 2022, το οποίο παρουσίασε ο CEO του ομίλου, Alexandre Bompard.

Στόχος αυτής της συνεργασίας, σύμφωνα με τον Bompard, είναι να καταστεί η Carrefour ο ηγέτης στο e-commerce τροφίμων, με ετήσιες πωλήσεις που θα αγγίζουν τα 5 δισ. ευρώ από το συγκεκριμένο κανάλι ως το 2022. Για να το πετύχει, ο όμιλος θα επενδύσει 2,8 δισεκατομμύρια ευρώ για τις προσπάθειες ψηφιακού μετασχηματισμού.

Ωστόσο, οι παραπάνω κινήσεις θα έχουν και αρνητικές συνέπειες για το εργατικό δυναμικό, με την Carrefour να ανακοινώνει το "κόψιμο" 2,400 θέσεων εργασίας και το κλείσιμο άνω των 200 καταστημάτων στη μητρική αγορά της Γαλλίας, ώστε να περιοριστούν τα κόστη.

Σε ότι αφορά τη συνεργασία με την Publicis.Sapient, η τεχνολογική εταιρεία επικοινωνίας θα συνεργαστεί στενά με τις ομάδες της αλυσίδας σούπερ μάρκετ για τη δημιουργία και παροχή ισχυρών ψηφιακών και τεχνολογικών λύσεων.

"Η υποστήριξη του σχεδίου ψηφιακού και τεχνολογικού μετασχηματισμού ενός τόσο σημαντικού διεθνούς παίκτη, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για την Publicis.Sapient" ανέφερε ο chairman και chief executive του Publicis Groupe, Arthur Sadoun.