To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Danone: Δημιουργικό spec για τα γιαούρτια

Danone: Δημιουργικό spec για τα γιαούρτια
Η Danone προχωρά σε δημιουργικό spec για το τμήμα γιαουρτιών, με τέσσερις εταιρείες να "μάχονται" στη διεκδίκηση του συγκεκριμένου παγκόσμιου λογαριασμού.

Οι εταιρείες είναι οι Adam & Eve/DDB, Mother London, BETC Paris και Droga5, ενώ στα brands γιαουρτιού της Danone περιλαμβάνεται η μεγαλύτερη φρέσκια γαλακτοκομική μάρκα στον κόσμο (σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen), Activia.

Στη Βρετανία, το Activia είναι το δεύτερο μεγαλύτερο brand γιαουρτιού (πίσω από το Mullerlight), με πωλήσεις 163,8 εκατομμυρίων λιρών την περσινή χρονιά. Επιπλέον, η Danone διαθέτει το Actimel, το κορυφαίο πόσιμο γιαούρτι στην ίδια αγορά, με πωλήσεις 93 εκατομμυρίων λιρών πέρσι. Στις άλλες παγκόσμιες μάρκες της, περιλαμβάνονται οι Danonio, Oikos (Greek yoghurt), Danio, Densia, Danacol και Danette.

Υπεύθυνα για τις καμπάνιες γιαουρτιού της Danone τα προηγούμενα χρόνια, ήταν διάφορα shops της Y&R, όπως τα Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, Y&R Paris και Vinizius/Y&R Barcelona. Η Y&R δεν περιλαμβάνεται στο τρέχον spec.

Οι άλλες τρεις μονάδες επιχειρηματικής δράσης της Danone είναι τα νερά (Volvic, Evian), η βρεφική διατροφή (Nutricia κ.α.) και τα φρέσκα γαλακτοκομικά.  
TAGS: Danone