To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δημιουργικό spec από τη 3M

Δημιουργικό spec από τη 3M
Η 3M έχει ξεκινήσει αναζήτηση νέας δημιουργικής εταιρείας για τουλάχιστον επτά από τα μεγαλύτερα καταναλωτικά της brands, όπως τα Post-It και Scotch.

Εκπρόσωποι της εταιρείας αρνήθηκαν να σχολιάσουν κάτι πάνω σε αυτή την πληροφορία, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις η δαπάνη για τον συγκεκριμένο λογαριασμό αγγίζει τα 40 εκατομμύρια δολάρια.

Εκπρόσωπος της Grey, που αποτελεί την επί χρόνια δημιουργική συνεργάτιδα των καταναλωτικών brands της 3M επιβεβαίωσε πως ο διαφημιζόμενος και η εταιρεία ακολουθούν, πλέον, χωριστούς δρόμους. "Έπειτα από πολλά χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας, η 3M αποφάσισε να εξερευνήσει τις marketing επιλογές που υπάρχουν κι εμείς αποφασίσαμε να μην συμμετάσχουμε στην αναθεώρηση" ανέφερε εκπρόσωπος της Grey. Η συμβουλευτική SRI είναι εκείνη που υποστηρίζει τη διαδικασία.

Το καλοκαίρι, η Grey συνεργάστηκε με τη 3M για την καμπάνια "Make It Stick" για λογαριασμό του brand Post-It. Από εταιρικής πλευράς, η 3M λάνσαρε παγκόσμια καμπάνια το 2015, που ήταν η πρώτη της μέσα σε διάστημα 25 χρόνων και με στόχο να συνδέσει την εταιρεία με το tagline "3M Science. Applied to Life". Για την ενέργεια αυτή, συνεργάστηκε με τη BBDO. 
TAGS: 3M