To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dunkin Donuts: Στη BBDO ο δημιουργικός λογαριασμός

Dunkin Donuts: Στη BBDO ο δημιουργικός λογαριασμός
Η Dunkin Donuts επέλεξε τις BBDO και Arc Worldwide σαν τις νέες δημιουργικές της συνεργάτιδες, βάζοντας τέλος στην πρώτη δημιουργική αναθεώρηση που πραγματοποίησε έπειτα από 20 χρόνια.

Συγκεκριμένα, η BBDO του ομίλου Omnicom θα είναι η βασική συνεργάτιδα στο συγκεκριμένο κομμάτι, ενώ η Arc, που αποτελεί μέρος του οργανισμού Leo Burnett, θα χειριστεί το in-store marketing. Από την πλευρά της, η BBDO θα επιφορτιστεί με τον χειρισμό του digital και multicultural marketing για τη μάρκα, σε συνδυασμό με το print και το out-of-home.

Η Hill Holiday, που αποτελούσε την προηγούμενη συνεργάτιδα της Dunkin Donuts, επέλεξε να μην υπερασπιστεί το δικαίωμά της και να συμμετάσχει στην αναθεώρηση, που ξεκίνησε μερικές εβδομάδες μετά την πρόσληψη του Tony Weisman από την αμερικάνικη αλυσίδα καταστημάτων εστίασης για την ανάθεση καθηκόντων CMO.

Αξίζει να σημειωθεί πως βρίσκεται σε εξέλιξη και media αναθεώρηση από τη Dunkin Donuts, η μητρική εταιρεία της οποίας (Dunkin Brands) ξόδεψε περί τα 150 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2016.