To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EasyJet: Αλλαγές σε marketing και digital

EasyJet: Αλλαγές σε marketing και digital
Η easyJet μετακίνησε δυο marketing heads σε νέους ρόλους, σε μια προσπάθεια να στρέψει περισσότερο τις επιχειρήσεις της προς την εμπειρία του πελάτη και την ψηφιακή καινοτομία.

Συγκεκριμένα, ο James Lillett, πρώην επικεφαλής του digital, μετακινήθηκε στον σύνθετο ρόλο του director σε digital και marketing. Πλέον, θα ηγηθεί στο σύνολο των digital και marketing δραστηριοτήτων της budget αεροπορικής εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της ηγεσίας του easyJet.com, το οποίο συγκέντρωσε περισσότερες από 350 εκατομμύρια επισκέψεις την περσινή χρονιά.

Επιπλέον, ο Ian Cairns, πρώην head των marketing, communications και brand για την easyJet, προωθήθηκε στη νεοδημιουργηθείσα θέση της director of customer. Μέρος του νέου ρόλου του Cains θα είναι η ευθύνη για την εξέλιξη της επιχειρηματικής στρατηγικής του brand, καθώς και η ομαλή επικοινωνία των πελατών με την εταιρεία.

"Η συνολική υπηρεσία πελατών και το digital αποτελούν κρίσιμα σημεία για την επιτυχία της easyJet. Ο Ian και ο James έχουν αποδείξει την αξία τους τα προηγούμενα χρόνια και το αναγνωρίζουμε με αυτές τις προαγωγές" ανέφερε ο chief commercial officer της easyJet, Peter Duffy.

Στο μεταξύ, ο head του business της εταιρείας, Anthony Drury αποφάσισε να αποχωρήσει, με τον Cairns να αναλαμβάνει τις συγκεκριμένες ευθύνες.    
TAGS: EasyJet