To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EasyJet: Μοιράζει τα media στην EMEA μετά από review

EasyJet: Μοιράζει τα media  στην EMEA μετά από review
Η EasyJet επέλεξε την MSix& Partners και την Kepler για το media planning and buying σε όλη την περιοχή EMEA. Είναι η πρώτη φορά που η EasyJet μοιράζει το λογαριασμό σε δύο δίκτυα μεδια, μετά από μια διαδικασία αναθεώρησης που διαχειρίστηκε η ID Comms.
Η OMD, η οποία διατηρεί τον ευρωπαϊκό λογαριασμό από το 2003, αρνήθηκε να συμμετάσχει. Η VCCP είναι ο δημιουργικός συνεργάτης της EasyJet και η αλλαγή δεν την επηρεάζει. Η MSix&Partners θα αναλάβει media strategy, planning και offline media buying, ενώ η ειδική στον ψηφιακό τομέα, Kepler, θα ηγηθεί της στρατηγικής και των επενδύσεων στα digital μέσα.
Τα δύο agencies θα συνεργαστούν στο κομμάτι του media investment τόσο για το βασικό brand EasyJet όσο και για το easyJet hollidays σε βασικές αγορές σε Βρετανία και Ευρώπη.
Ο chief customer and marketing officer της EasyJet, Robert Birge, ο οποίος εντάχθηκε στην αεροπορική εταιρεία πέρυσι, δήλωσε: «Το σύνολο της στρατηγικής σκέψης, της διορατικότητας και των ικανοτήτων τους είναι πραγματικά παγκόσμιας κλάσης και ανυπομονούμε αυτές οι ομάδες να ενταχθούν στην ευρύτερη ομάδα marketing, καθώς συνεχίζουμε να ανακαλύπτουμε ξανά το marketing στην EasyJet. Η OMD υπήρξε μέρος του marketing της easyJet για πάνω από μία δεκαετία. Ευχαριστούμε κάθε άτομο που ήταν μέρος της ομάδας μας όλα αυτά τα χρόνια».
TAGS: EasyJet