To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επιβράδυνση στην ανάπτυξη του Διαδικτύου 10.8% το 2022

Επιβράδυνση στην ανάπτυξη του Διαδικτύου 10.8% το 2022

Μετά από την αύξηση ρεκόρ 35% το 2021, η αύξηση των εσόδων από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο επιβραδύνθηκε στο 10,8% το 2022, φτάνοντας τα 209,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεση για τα Έσοδα από το Διαδίκτυο από το Internet Advertising Bureau (IAB), που εκπονήθηκε από την PwC.
Τα δύο πρώτα τρίμηνα σημείωσαν αύξηση 21,1% και 11,8% αντίστοιχα, αλλά η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε σε 8,4% και 4,4% το τρίτο και το τέταρτο τρίμηνο. Η οικονομική αβεβαιότητα, η γεωπολιτική αναταραχή, το μεταβαλλόμενο ρυθμιστικό περιβάλλον, το απόρρητο και άλλες αλλαγές συνέβαλαν στην επιβράδυνση και η ανάπτυξη είναι πιθανό να είναι πιο δύσκολο να επιτευχθεί στο μέλλον, σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του IAB, David Cohen.  
Το digital audio είχε το μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους, με αύξηση 20,9% στα 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά το μερίδιό του στα συνολικά έσοδα από ψηφιακές διαφημίσεις αυξήθηκε, από 2,6% το 2021 σε 2,8% πέρυσι. Το ψηφιακό video ακολούθησε με άνοδο 19,3%, και επίσης κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση από οποιαδήποτε μορφή (αύξηση 7,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων), στα 47,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Το μερίδιο του video αυξήθηκε κατά 1,6 ποσοστιαίες μονάδες, από 20,9% σε 22,5% .Τα έσοδα από διαφημίσεις μέσω προγραμματισμού αυξήθηκαν κατά 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια ή 10,5%, φτάνοντας συνολικά τα 109,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Η ανάπτυξη των social media επιβραδύνθηκε, εν μέρει λόγω της εφαρμογής της πολιτικής της Apple για τη διαφάνεια παρακολούθησης εφαρμογών.
Τα έσοδα από social αυξήθηκαν 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση το πρώτο εξάμηνο του 2022, αλλά μόλις 0,3 δισεκατομμύρια δολάρια το δεύτερο εξάμηνο. Οι κινητές συσκευές αυξήθηκαν κατά 14,1% σε ετήσια βάση, φτάνοντας το υψηλό ρεκόρ των 154,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων και το μερίδιο 73,5% των συνολικών εσόδων από ψηφιακές διαφημίσεις. Η ανάπτυξη των κινητών θα συνεχίσει να καθοδηγείται από την αυξημένη κατανάλωση podcast και video, την κυκλοφορία του 5G και τις συνοδευτικές δυνατότητες διαφήμισης VR και AR.
Το search εξακολουθεί να κατέχει μακράν το μεγαλύτερο μερίδιο των εσόδων από διαφημίσεις και σημείωσε αύξηση 7,8% πέρυσι, σε ένα ρεκόρ 84,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων αλλά το μερίδιό του μειώνεται. Πέρυσι, ήταν 40,2%, από 41,4% το 2021 και 42,2% το 2000. Η προβολή, η δεύτερη μεγαλύτερη μορφή, σημείωσε αύξηση εσόδων από διαφημίσεις κατά 12%, στα 63,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, ενώ το μερίδιό της στο σύνολο της ψηφιακής τεχνολογίας αυξήθηκε ελαφρά σε ετήσια βάση, από 30% σε 30,3%, αυτό μειώθηκε από 31,5% το 2020.

TAGS: IAB