To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ford: Μετακίνησε τον social media λογαριασμό σε WPP και Wieden+Kennedy

Ford: Μετακίνησε τον social media λογαριασμό σε WPP και Wieden+Kennedy

Η Ford Motor Co. θα μεταφέρει ένα μεγάλο μέρος του social media λογαριασμού της στον όμιλο WPP από τη VaynerMedia, η οποία είχε κερδίσει το business μόλις πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με το Ad Age. Η αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε τη μετακίηση, εξηγώντας ότι ο social λογαριασμός της AOR για τη Ford Blue - την επιχείρηση που είναι υπεύθυνη για την πώληση των οχημάτων αερίου και υβριδικών οχημάτων της - θα μεταφερθεί σε ομάδα από agencies της WPP σε συνεργασία με τη Wieden+Kennedy, το παγκόσμιο AOR.
Η εταιρεία διευκρίνησε ότι η VaynerMedia θα παραμείνει στο roster για τη διαχείριση του social media λογαριασμού για το Ford Pro, τις εμπορικές και κρατικές του δραστηριότητες. Aνθρωποι κοντά στο θέμα ανέφεραν ότι η ομάδα της WPP θα περιλαμβάνει τις VMLY&R και Mindshare.
Η VaynerMedia πήρε αρχικά την επιχείρηση των social media από τη VMLY&R και ξεκίνησε να εργάζεται για τον social λογαριασμό της Ford στα μέσα του 2021 μεγαλώνοντας την επιχείρηση το 2022, ως social AOR. Η W+K συνέχισε να επεκτείνει τη συνεργασίας της με την αυτοκινητοβιομηχανία αφού προστέθηκε για πρώτη φορά στο roster της εταιρείας της το 2018.
Η εταιρεία ανέλαβε το παγκόσμιο creative and brand strategy από την BBDO τον περασμένο Οκτώβριο και είναι η κορυφαία δημιουργική εταιρεία της Ford στις ΗΠΑ από το 2020. Αν και η Ford μείωσε τις παγκόσμιες διαφημιστικές δαπάνες της σε 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 από 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, ξόδεψε 16 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμένα social media στις ΗΠΑ το 2022.

TAGS: Ford