To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

FrieslandCampina: Κατέληξε σε 4 για τα Media

FrieslandCampina: Κατέληξε σε 4 για τα Media
Η ολλανδική πολυεθνική γαλακτοκομική εταιρεία FrieslandCampina επέλεξε τις MEC, Carat, Essence και Pervorm για τον χειρισμό του media planning, του Media procurement και του optimisation από το 2017 κι έπειτα, με στόχο να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των παγκόσμιων offline και online media, καθώς και του marketing.

Η εταιρεία ευελπιστεί πως θα βελτιώσει σε ευρεία κλίμακα τις media και marketing επενδύσεις για τα καταναλωτικά brands, με τις συνεργάτιδες που επιλέχθηκαν, να καθοδηγούν το Media planning.

Σύμφωνα με το σχέδιο, η MEC θα είναι υπεύθυνη για το offline media buying του FrieslandCampina business group Consumer Products Europe, Middle East & Africa και του business group Consumer Products Asia, ενώ οι εξειδικευμένες Essence και Pervorm θα "τρέξουν" το digital media planning και το online procurement για τα συγκεκριμένα groups.

Παράλληλα, η Carat θα εστιάσει στο strategic planning on και offline, καθώς και στις digital planning υπηρεσίες για το Business Group Consumer Products China και Hong Kong.

Σημειώνεται πως η FrieslandCampina εμπορεύεται μιας μεγάλης σειράς προϊόντων σε πολλές αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Friso και Frico παγκοσμίως, του Frisian Flag σε Ινδονησία, του Peak στη Νιγηρία, την Αλάσκα και τις Φιλιππίνες, του Rainbow στη Σαουδική Αραβία και τα ΗΑΕ, του Dutch Lady στο Βιετνάμ και του Campina σε Ολλανδία και Βέλγιο.