To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Grey: Ο Javier Campopiano νέος global creative partner

Grey: Ο Javier Campopiano νέος global creative partner
Στη θέση του global creative partner προήχθη ο Javier Campopiano στην Grey, ένα νέο πόστο για τον έλεγχο της creative δουλειάς του agency στην Ευρώπη και την Ασία. Θα αναφέρεται στον John Patroulis, worldwide chief creative officer στην Grey.

Επίσης, θα αναλάβει τον νέο ρόλο να ηγείται της creative παραγωγής σε μια παγκόσμια ανάθεση στην WPP. O Campopiano θα συνεργαστεί στενά με τους Patroulis και Rob Reilly, global creative chief της WPP, και θα εργάζεται από τα νέα Borderless Studio στη Μαδρίτη. O Campopiano έγινε μέλος της Grey το 2019 ως chief creative officer Ευρώπης και global clients.

Υπό την καθοδήγησή του, η Grey δημιούργησε καμπάνιες, μεταξύ άλλων, για τις Volvo, Pringles, Carlsberg και Procter & Gamble. H δουλειά του που τιμήθηκε περισσότερο ήταν η "It's a Tide ad", καμπάνια του 2019 για τη Saatchi & Saatchi Νέας Υόρκης.
TAGS: Grey