To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Hasbro: Στην GroupM το σύνολο των media διεθνώς

Hasbro: Στην GroupM το σύνολο των media διεθνώς

Στην GroupM του WPP Group ανέθεσε το σύνολο του παγκόσμιου λογαριασμού της media planning and buying η Hasbro, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Adweek. Το αμερικάνικο μέσο κάνει λόγο για μετακίνηση που προέκυψε μετά από πρόταση του media agency της WPP να αναλάβει το σύνολο του λογαριασμού της πολυεθνικής βιομηχανίας παιχνιδιών.

Η εξέλιξη αυτή σημαίνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της Hasbro με την OMD του Omnicom Media Group, που διατηρούσε, μέχρι σήμερα, το μεγαλύτερο κομμάτι του λογαριασμού διεθνώς. Αναλυτικότερα, η Hasbro είχε αναθέσει από τον Νοέμβριο του 2013 την ευθύνη του λογαριασμού στην πλειόνότητα των αγορών στην OMD. Με την MediaCom της GroupM συνεργαζόταν μόνο στην Λατινική Αμερική και την Κίνα. Σήμερα δεν είναι ακόμη σαφές αν το σύνολο του παγκόσμιου λογαριασμού θα μετακινηθεί στην MediaCom ή αν θα συμμετάσχουν και άλλες εταιρείες-δίκτυα της GroupM

Σύμφωνα με εκτιμήσεις η διαφημιστική επένδυση της Hasbro ξεπερνά τα 150 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσια βάση.

TAGS: H&M, OMD