To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Havas: Επιβραδύνεται η αύξηση των οργανικών εσόδων

Havas: Επιβραδύνεται η αύξηση των οργανικών εσόδων

Η Havas, η μικρότερη από τις έξι μεγάλες ομάδες χαρτοφυλακίου διαφημίσεων, έχει αναφέρει ανάπτυξη 1,1% για το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Η απόδοση είναι μια σημαντική επιβράδυνση από το ποσοστό 11,4% που ανέφερε για το 1ο τρίμηνο του 2022, αλλά η μητρική εταιρεία Vivendi ωστόσο το περιέγραψε ως «επιβεβαίωση» του «δυναμισμού» της Havas. Ο τελευταίος ρυθμός ανάπτυξης συγκρίνεται επίσης άσχημα με τις δύο ομάδες που έχουν αναφέρει αριθμούς για το πρώτο τρίμηνο μέχρι στιγμής.

Η Publicis Groupe σημείωσε οργανική ανάπτυξη 7,1% και η Omnicom 5,2%. Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου της Havas ανήλθαν σε 611 εκατ. ευρώ, με αύξηση 3,5%, αν ληφθούν υπόψη οι συναλλαγματικές κινήσεις (+1,5%) και οι εξαγορές (+1%). Παρατήρησε καθυστερήσεις έργων που επηρέασαν τα έσοδα στη Βόρεια Αμερική, τα οποία μειώθηκαν κατά 0,3% σε βιολογικούς όρους. Στην Ευρώπη, χαρακτήρισε την ανάπτυξή της κατά 1,4% ως «ικανοποιητική» και «οδηγούμενη από όλες σχεδόν τις χώρες και τις δραστηριότητες». Οι επιχειρήσεις ήταν ισχυρότερες στην Ασία-Ειρηνικό (αύξηση 4%) και τη Λατινική Αμερική (άνοδος 27,3%). Έχει πραγματοποιήσει δύο εξαγορές από τις αρχές του 2023: την HRZN, μια γερμανική εταιρεία που ειδικεύεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το περιεχόμενο, και τη Noise Digital, μια εταιρεία απόδοσης μέσων και ανάλυσης δεδομένων με έδρα το Βανκούβερ. Η Vivendi, ο γαλλικός όμιλος μέσων ενημέρωσης στον οποίο συμμετέχει η Havas, ανέφερε αύξηση 3,3% στα έσοδα του πρώτου τριμήνου στα 2,29 δισ. ευρώ, με οργανική ανάπτυξη 2%.

Ο πρόεδρος της Vivendi, Yannick Bolloré και ο διευθύνων σύμβουλος Arnaud de Puyfontaine, δήλωσαν: «Όλες οι επιχειρήσεις μας σημείωσαν πρόοδο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023. Πολλά θετικά σημάδια έχουν εμφανιστεί τους τελευταίους μήνες».

TAGS: Havas