To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Hershey: Αλλαγή στο δημιουργικό της ρόστερ

Hershey: Αλλαγή στο δημιουργικό της ρόστερ
Η Hershey αποφάσισε να διαφοροποιήσει το ρόστερ των εταιρικών συνεργατών και να συνεχίσει με τις CP+B και Anomaly της MDC Partners.

Έπειτα από την εξέλιξη αυτή, η συνεργασία με τις Havas και Arnold θα ολοκληρωθεί στο τέλος του έτους. H Arnold ξεκίνησε να συνεργάζεται με την εταιρεία ζαχαρωδών το 2005, όταν η τελευταία είχε τερματίσει τις σχέσεις της με τις DDB και Ogilvy & Mather.

"Η απόφαση να εξελίξουμε το εταιρικό μας ρόστερ δεν είναι ποτέ εύκολη. Η Arnold υπήρξε άξιος συνεργάτης για περισσότερα από 10 χρόνια και μας βοήθησε να εξελιχθούμε. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε το ταξίδι μας με τις ομάδες των Anomaly και CP+B για την παραγωγή integrated marketing δουλειάς" ανέφερε σχετικά η head του integrated marketing and digital advancement της Hershey, Ronalee Zarate-Bayani.

Η Hershey δεν παρείχε λεπτομέρειες για τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την αλλαγή. Όσο για την Anomaly, ξεκίνησε να συνεργάζεται με τον πελάτη έπειτα από ένα spec του 2015 για τη διεύρυνση του εταιρικού ρόστερ. Η CP+B προστέθηκε σε αυτό στις αρχές του 2016.

Στο μεταξύ, στις αρχές του 2017, η The Hershey Company ανακοίνωσε το πλάνο για το "κόψιμο" χιλιάδων θέσεων εργασίας σε παγκόσμια κλίμακα και τον περιορισμό του εργατικού δυναμικού κατά 15%. Σύμφωνα με την Kantar Media, η εταιρεία ξόδεψε 726 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα για τα brands της το 2014.  
TAGS: Anomaly, CP+B, Hershey