To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Huawei: Δημιουργικό spec για νέο λανσάρισμα κινητού

Huawei: Δημιουργικό spec για νέο λανσάρισμα κινητού
Σε αναζήτηση στρατηγικού δημιουργικού συνεργάτη για το παγκόσμιο λανσάρισμα ενός νέου smartphone, βρίσκεται η Huawei.

Ο κινέζικος τεχνολογικός κολοσσός, που ενισχύει διαρκώς το αποτύπωμά του και στην ευρωπαϊκή αγορά, έχει ήδη επικοινωνήσει, μέσω του ευρωπαϊκού του γραφείου, στο Λονδίνο, με εταιρείες ενόψει του επερχόμενου spec.

Η Havas London είναι εκείνη που είχε ενταχθεί τον Ιανουάριο στο παγκόσμιο δημιουργικό ρόστερ της Huawei και δημιούργησε την καμπάνια λανσαρίσματος του smartphone P9, στην οποία πρωταγωνίστησαν οι ηθοποιοί του Hollywood, Scarlett Johansson και Henry Cavill. Είναι κατανοητό πως η τεχνολογική εταιρεία θέλει να επωφεληθεί από το πλήγμα που δέχτηκε πρόσφατα η Samsung με τα "προβληματικά" Galaxy Note 7, και να λανσάρει μια αξιομνημόνευτη καμπάνια.

Σημειώνεται πως παρά το νέο spec, η TeamHW, η ξεχωριστή ομάδα που έχει δημιουργήσει ο WPP, θα παραμείνει η βασική παγκόσμια δημιουργική συνεργάτιδα, ενώ η OMD UK ήταν εκείνη που ανέλαβε πέρσι τον χειρισμό του βρετανικού media λογαριασμού από τη Goodstuff Communications.

Πέρα από τη δημιουργική αναζήτηση που βρίσκεται στα σκαριά, η Huawei ψάχνει επίσης για μια digital και social εταιρεία, η οποία θα δουλέψει σε παγκόσμια κλίμακα πάνω στις online πλατφόρμες της μάρκας. Το σχετικό brief έχει δημοσιευτεί από το γραφείο της εταιρείας, στη Γερμανία.
TAGS: Havas, Huawei