To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η OMD κορυφαίο media agency διεθνώς

Η OMD κορυφαίο media agency διεθνώς
Με το σύνολο των λογαριασμών της να υπολογίζεται στα 18,5 δισ. δολάρια και μερίδιο αγοράς 7,1% η OMD της Omnicom αποτελεί την κορυφαία παγκόσμια media agency, σύμφωνα με στοιχεία της COMvergence.

H Mindshare του GroupM βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 17,2 δισ. δολάρια και η Carat της Dentsu Aegis Network’s τρίτη με 15 δισ. δολάρια. Την πεντάδα συμπληρώνουν οι MediaCom με 13,4 δισ. δολάρια και η Wavemaker με 12,9 δισ. δολάρια.

Σε επίπεδο ομίλων, η GroupM αποτελεί τον παγκόσμιο ηγέτη με το σύνολο των διεθνών λογαριασμών της να εκτιμάται στα 48,4 δισ. δολάρια και μερίδιο αγοράς που φτάνει στο 17,6%. Ακολουθείται από την Omnicom Media Group με 33,1 δισ. δολάρια και μερίδιο 12,1% . Η Publicis Media είναι τρίτη με 32,7 δισ. δολάρια και μερίδιο 11,9%. Η DAN της Dentsu είναι τέταρτη με 22,9 δισ. δολάρια και 14,1% μερίδιο και η Mediabrands της Interpublic είναι πέμπτη με 16,5 δισ. δολάρια και 10,2% μερίδιο.

Τέλος, στην έκτη θέση βρίσκεται η Havas Media Group με 8,3 δισ. δολάρια και μερίδιο 5,2%. Η COMvergence εκτιμά ότι τα γραφεία και τα δίκτυα που ανήκουν στους 6 πρώτους ομίλους κατέχουν το 59% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης, που φτάνει τα 275 δισ. δολάρια σε 33 αγορές-κλειδιά, που αντιστοιχούν στο 92% της παγκόσμιας αγοράς που καλύπτει η COMvergence.
TAGS: OMD