To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IAB Europe: Λανσάρει Οδηγό Διαφάνειας για την ψηφιακή διαφήμιση

IAB Europe: Λανσάρει Οδηγό Διαφάνειας για την ψηφιακή διαφήμιση
Το IAB Europe δημοσίευσε τον Transparency Guide, με στόχο να ενισχύσει τη διαφάνεια στην εφοδιαστική αλυσίδα ψηφιακής διαφήμισης και στα πεδία του data, του κόστους και της πηγής inventory.

Ο οδηγός παρέχει ερωτήσεις για κάθε κατηγορία stakeholder, ώστε να τεθούν σε διαφορετικά επίπεδα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, σχηματίστηκε το Transparency Working Group του IAB Europe, προς απάντηση στα αιτήματα των διαφημιζόμενων για θεμελιώδεις αλλαγές στη λογοδοσία και τη διαφάνεια. Το Group, που συγκροτούν εκπρόσωποι από τις πλευρές αγοραστών και πωλητών, ανέπτυξε τον Guide σαν ένα πρώτο βήμα για την καθοδήγηση της διαφάνειας μέσα στην εφοδιαστική αλυσίδα ψηφιακής διαφήμισης.

Η συγκεκριμένη αγορά βρίσκεται σε σημείο καμπής, με τα μισά έσοδα της ευρωπαϊκής display διαφήμισης να εμπορεύονται, πλέον, μέσω programmatic μεθόδων. Η διάρκεια στην ανάπτυξη θα εξαρτηθεί από το ξεμπλοκάρισμα επιπλέον programmatic δαπάνης και η διαφάνεια αναφέρεται σαν εμπόδιο για την επένδυση από το 40% των διαφημιζόμενων.

Επιπλέον, ο Guide που αποτελεί το πρώτο επίσημο έργο του IAB Europe γύρω από τη διαφάνεια, στοχεύει στην παροχή βοήθειας σε αγοραστές και πωλητές για την επίτευξη των βέλτιστων πρακτικών.

"Η καινοτομία και η εκπαίδευση πρέπει να λειτουργούν συνεργατικά. Για το σκοπό αυτό, επιλέξαμε να λανσάρουμε την πρώτη πλήρη λύση διαφάνειας για τους πελάτες, την Client Trading Solution (CTS), στο φετινό IAB Europe Interact Conference. Ο Transparency Guide ενισχύει περισσότερο τα επίπεδα εκπαίδευσης και κατανόησης της εφοδιαστκής αλυσίδας programmatic. Κατά τη γνώμη μας, παρέχει ένα χρήσιμο starter kit κρίσιμων ερωτήσεων στα πεδία του data, του κόστους και των πηγών inventory" ανέφερε σχετικά ο Global Managing Director του Havas Group, Dominique Delport.   
TAGS: IAB