To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΙΑΒ Europe: Καμπάνια για τη στοχευμένη διαφήμιση

ΙΑΒ Europe: Καμπάνια για τη στοχευμένη διαφήμιση
Στο λανσάρισμα της καμπάνιας #NoEasyWins προχώρησε ο IAB Europe, τονίζοντας πως η απαγόρευση στη στοχευμένη διαφήμιση θα αποτελέσει ένα «αυτογκόλ» για την ψηφιακή Ευρώπη, με σαφείς άμεσες αρνητικές συνέπειες στους καταναλωτές, τις μικρές επιχειρήσεις και τις μικρούς εκδότες εξίσου.

Καθώς οι διαπραγματεύσεις για το νόμο για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act - DSA) κλιμακώνονται στην Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς και Προστασίας των Καταναλωτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η καμπάνια διορθώνει κάποιες από τις ανακρίβειες που προέρχονται από κάποιους πολιτικούς κύκλους στις Βρυξέλλες. Βασιζόμενη σε έναν πλούτο υφιστάμενων αποδεικτικών στοιχείων σχετικά με την αξία της στοχευμένης διαφήμισης, θυμίζει στους πολιτικούς ιθύνοντες πως δεν υπάρχουν εύκολες νίκες στην περίπλοκη περιοχή της ψηφιακής χάραξης πολιτικής και τονίζει πως οι προτάσεις για απαγόρευση ή περιορισμό στις ψηφιακές διαφημίσεις στην Ευρώπη θα έχουν σοβαρές, βαθύτερες συνέπειες.
TAGS: IAB