To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

John Lewis: Συνεχίζει με την ΜG OMD

John Lewis: Συνεχίζει  με την ΜG OMD
Η MG OMD συνεχίζει και επεκτείνει τη συνεργασία της με την John Lewis Partnership μετά από σχετικό spec στη Μεγάλη Βρετανία. Το agency, το οποίο συνεργάζεται με την John Lewis από το 2006, θα συνεχίσει να διαχειρίζεται το buying and planning, μαζί με το digital and programmatic για τα brands της Partnership, συμπεριλαμβανομένων του ομώνυμου πολυκαταστήματος Waitrose & Partners και της John Lewis Financial Services.
Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen και πηγές του κλάδου, η αξία του media λογαριασμού της εταιρείας εκτιμάται περίπου σε 65 εκατομμύρια λίρες για κάθε χρόνο. Το MG OMD κέρδισε στο spec τη Havas Media και το The7stars σε μια διαδικασία που διαχειρίστηκε η Oystercatchers.
Το review ξεκίνησε περίπου τον Οκτώβριο του περασμένου έτους και ολοκληρώθηκε το 2022. Η John Lewis δεν είχε πραγματοποιήσει review για τα media της για περισσότερα από 10 χρόνια. «Χαιρετίζουμε την ευκαιρία να οικοδομήσουμε σε γερά θεμέλια και να ενισχύσουμε περαιτέρω τη σχέση μας για να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη αυτών των υπέροχων επιχειρήσεων», δήλωσε η Chief Executive της MG OMD, Natalie Bell. Η John Lewis Partnership θα συνεργαστεί επίσης και με άλλα τμήματα της Omnicom Media Group.
TAGS: OMD