To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Kellogg’s: Προχωρά σε repositioning των Special K

Kellogg’s: Προχωρά σε repositioning των Special K
Η Kellogg's επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει τη θέση των δημητριακών Special K, εστιάζοντας στη διατροφική αξία του προϊόντος.

Το brand που για χρόνια παρουσίαζε στις διαφημίσεις του γυναίκες να φορούν κόκκινα μαγιό, λάνσαρε μια νέα καμπάνια, δίνοντας έμφαση στον ρόλο που μπορούν να παίξουν τα Special K στην "ενίσχυση της ζωής, του σώματος και του μυαλού των γυναικών".

Η καμπάνια που έχει τίτλο "Powering You", δημιουργήθηκε από τη Leo Burnett και ξεκίνησε να "τρέχει" τηλεοπτικά, έντυπα, outdoor και digital στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ το 2018 θα επεκταθεί στην υπόλοιπη Ευρώπη. Υπεύθυνη για το Media planning and buying της ενέργειας είναι η Carat.

Στο σχόλιό της για τη νέα στρατηγική της μάρκας, η senior marketing director, Balance and Health στην Kellogg’s EMEA, Tracy Murphy, ανέφερε πως το επίκεντρο είναι η επιθυμία για ενθάρρυνση των γυναικών να κάνουν "θετικές αλλαγές" ως προς την διατροφή τους και τον ρόλο που αυτή παίζει στις ζωές τους.