To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Lego: Προχωρά σε αναθεώρηση των media συνεργασιών

Lego: Προχωρά σε αναθεώρηση των media συνεργασιών
Η εταιρεία παιχνιδιών Lego Group προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying συνεργασιών της.

Η κίνηση αυτή θα αποτελέσει άλλο ένα "χτύπημα" στη βασική συνεργάτιδα της μάρκας στις ΗΠΑ, Starcom, η οποία ανέλαβε το καθήκον αυτό το 2000, καθώς και στην συνεργάτιδα στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, Carat. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει ξεκάθαρο αν η Lego επιδιώκει να συγκεντρώσει το σύνολο των media δραστηριοτήτων της σε ένα δίκτυο εταιρειών. Πέρα από το Ηνωμένο Βασίλειο, η Carat είχε την ευθύνη για τα ευρωπαϊκά media από το 2004.

Σε ανεπίσημη ενημέρωση, εκπρόσωπος της εταιρείας παιχνιδιών ανέφερε: "Η Lego Group αναθεωρεί σε φυσιολογική βάση όλα τα συμβόλαια με τους προμηθευτές της, σαν μια καθιερωμένη επιχειρηματική πρακτική".

Αξίζει να σημειωθεί πως ο πρώην chief operations officer της δανέζικης πολυεθνικής εταιρείας, Bali Padda, προήχθη σε chief executive τον Ιανουάριο, ενώ η Lego εισήλθε και στην κινηματογραφική βιομηχανία το 2014 με την 3D ταινία The Lego Movie, την οποία ακολούθησε η φετινή Lego Batman.  
TAGS: Lego